Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(skype)
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2017 році
29.12.2017 Питання надання комунальних послуг для громадян стало болючим – Урядовий контактний центр
22.12.2017 Архівні установи допомагають громадянам у вирішенні питань соціального захисту – Урядовий контактний центр
15.12.2017 Робота відділів державної реєстрації актів цивільного стану вдосконалюється – Урядовий контактний центр
08.12.2017 Урядова «гаряча лінія» сприяє оперативному вирішенню проблем підприємців
01.12.2017 Громадяни скаржаться на великі черги до дитячих садків – Урядовий контактний центр
24.11.2017 Працівники держпідприємств скаржаться на невчасну виплату зарплатні – Урядовий контактний центр
17.11.2017 Громадян цікавить оформлення паспортів для виїзду за кордон – Урядовий контактний центр
10.11.2017 Педагоги потребують роз’яснень щодо підвищення кваліфікації та проведення атестації – Урядовий контактний центр
03.11.2017 Бездомні особи потребують соціального захисту – Урядовий контактний центр
27.10.2017 Громадяни звертаються стосовно нововведень після оновлення програми житлових субсидій – Урядовий контактний центр
20.10.2017 Громадян цікавить державна підтримка фермерських господарств – Урядовий контактний центр
13.10.2017 Звернення на урядову «гарячу лінію» пришвидшує вирішення питань грошового забезпечення військовослужбовців
06.10.2017 Громадяни висловлюють побажання щодо якості надання поштових послуг – Урядовий контактний центр
29.09.2017 Пасажири не знають, як захиститися від нахабства водіїв громадського транспорту – Урядовий контактний центр
22.09.2017 Громадян цікавить, які зміни чекають на пенсіонерів – Урядовий контактний центр
15.09.2017 Рятувальники дбають про обізнаність підлітків – Урядовий контактний центр
08.09.2017 Звернення на урядову “гарячу лінію” допомогло чоловіку з інвалідністю відновити виплату соціальної допомоги
01.09.2017 Громадян цікавить вступ пільговиків до ВНЗ – Урядовий контактний центр
25.08.2017 Громадян обурює антиукраїнська агітація на російських каналах – Урядовий контактний центр
18.08.2017 Тисячі громадян звертаються на урядову “гарячу лінію” з питань енергозабезпечення
11.08.2017 Урядовий контактний центр: Реформування митниці – крок до європейського життя
04.08.2017 Громадяни хочуть бути впевнені, що поліція завжди на варті їхнього спокою – Урядовий контактний центр
28.07.2017 Благоустрій – спільна проблема громадян та уряду
21.07.2017 Громадян хвилюють актуальні питання у сфері будівництва – Урядовий контактний центр
14.07.2017 Громадяни бажають, щоб «Доступні ліки» стали дійсно доступними – Урядовий контактний центр
07.07.2017 Громадяни потребують роз’яснень щодо отримання засобів реабілітації – Урядовий контактний центр
30.06.2017 Кількість звернень на урядову «гарячу лінію» з питань надзвичайних ситуацій зростає
23.06.2017 Урядова «гаряча лінія» сприяла затвердженню сільською радою екологічної програми населених пунктів
16.06.2017 Екстрена швидка допомога населенню потребує удосконалення – Урядовий контактний центр
09.06.2017 Батьки відстоюють свої права та проти поборів у навчальних закладах – Урядовий контактний центр
02.06.2017 Стан водних ресурсів країни – під пильною увагою громадян – Урядовий контактний центр
26.05.2017 Громадянам необхідна доступна й безкоштовна дошкільна освіта – Урядовий контактний центр
19.05.2017 Споживачі фінансових послуг відстоюють свої права – Урядовий контактний центр
12.05.2017 Врегулювання відносин у сфері управління багатоквартирними будинками важливе для громадян – Урядовий контактний центр
05.05.2017 Громадяни скаржаться на затримку при розмитненні товарів – Урядовий контактний центр
28.04.2017 Забезпечення зайнятості населення – основа економічного зростання держави – Урядовий контактний центр
21.04.2017 Держава підтримує учасників АТО – Урядовий контактний центр
14.04.2017 Люди стурбовані тарифами та якістю опалення – Урядовий контактний центр
07.04.2017 Громадяни скаржаться на корупцію
31.03.2017 Права громадян при прийомі на роботу порушуються – Урядовий контактний центр
24.03.2017 Пацієнтам необхідно якісне медичне обладнання та професіоналізм лікарів – Урядовий контактний центр
17.03.2017 Сплата за комуналку не гарантує належного надання послуг – Урядовий контактний центр
10.03.2017 Урядовий контактний центр: Права споживачів – під захистом держави
03.03.2017 Робота РАЦСів має бути досконалою – Урядовий контактний центр
24.02.2017 Припинення підприємницької діяльності має відбуватись вчасно і без перешкод – Урядовий контактний центр
17.02.2017 Про своїх дітей батьки зобов’язані піклуватися навіть поза шлюбом – Урядовий контактний центр
10.02.2017 Пенсійне забезпечення потребує постійної уваги держави – Урядовий контактний центр
03.02.2017 Громадяни впевнені, що якість медичної допомоги залежить від професійності й сумлінності лікарів – Урядовий контактний центр
27.01.2017 Соціальні виплати вкрай необхідні вимушеним переселенцям – Урядовий контактний центр
20.01.2017 Малозабезпечені громадяни потребують допомоги держави – Урядовий контактний центр
13.01.2017 Громадяни цікавляться правилами перевезення товарів через кордон – Урядовий контактний центр
06.01.2017 На урядовій “гарячій лінії” скарги на правопорушення розглядають першочергово