Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю

– “Гаряча лінія” державної митної служби України
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2016 році
30.12.2016 Урядова «гаряча лінія» 1545 – сучасна і зручна форма спілкування громадян з Урядом
23.12.2016 Громадяни вимагають відповідальності за якість комуналки – Урядовий контактний центр
16.12.2016 Громадяни вимагають прозорості цін на пальне та їх зниження – Урядовий контактний центр
09.12.2016 Громадяни просять дати лад українським дорогам – Урядовий контактний центр
02.12.2016 Громадяни мають знати все про службу за контрактом – Урядовий контактний центр
25.11.2016 Захистом своїх прав українці допомагають праву в державі – Урядовий контактний центр
18.11.2016 Громадяни стурбовані незаконною вирубкою лісів – Урядовий контактний центр
11.11.2016 Українці за збереження проводового мовлення – Урядовий контактний центр
04.11.2016 На часі відновлення держпрограм для соціально вразливих громадян – Урядовий контактний центр
28.10.2016 Держава має підтримувати винаходи українців на батьківщині – Урядовий контактний центр
21.10.2016 Діти мають право на особливий захист – Урядовий контактний центр
14.10.2016 Громадяни потребують роз’яснень щодо призову на військову службу
07.10.2016 Громадяни скаржаться на комунальників – Урядовий контактний центр
30.09.2016 Громадяни хочуть мати доступ до якісних ліків – Урядовий контактний центр
23.09.2016 Безпека праці має стати виробничою необхідністю – Урядовий контактний центр
16.09.2016 Урядова «гаряча лінія» переймається цивільною безпекою громадян
09.09.2016 Урядова “гаряча лінія” сприяє оздоровленню дітей, які потребують держпідтримки
02.09.2016 Урядовий контактний центр проаналізував звернення підприємців на “гарячу лінію”
26.08.2016 Учасники АТО сподіваються на держпідтримку для здобуття освіти – Урядовий контактний центр
19.08.2016 Громадяни звертаються на урядову “гарячу лінію” з питань держреєстрації речових прав на нерухоме майно
12.08.2016 Проблемні питання у сфері зайнятості актуальні для громадян – Урядовий контактний центр
05.08.2016 Урядова “гаряча лінія” допомагає громадянам отримати захист від внутрішніх і зовнішніх посягань
29.07.2016 Громадяни звертаються на урядову «гарячу лінію» щодо виплати боргів із заробітної плати
22.07.2016 Права українців мають бути захищені й поза межами держави – Урядовий контактний центр
15.07.2016 Громадяни з фізичними обмеженнями звертаються по допомогу на урядову «гарячу лінію»
08.07.2016 Урядова «гаряча лінія» роз’яснює, як отримати земельну ділянку учаснику АТО
01.07.2016 Ефективність роботи залізниці визначається якістю обслуговування пасажирів – Урядовий контактний центр
24.06.2016 Громадяни звертаються на урядову “гарячу лінію” з питань митного контролю
17.06.2016 Держава вдосконалює механізм надання субсидій – Урядовий контактний центр
10.06.2016 Безпека є сферою відповідальності усіх учасників дорожнього руху – Урядовий контактний центр
03.06.2016 Корупція боїться розголосу – Урядовий контактний центр
27.05.2016 Найактуальнішими для вимушених переселенців залишаються питання соцзахисту – Урядовий контактний центр
20.05.2016 Електронний пропуск забезпечить громадянам зручний перетин кордону в зоні АТО – Урядовий контактний центр
13.05.2016 Урядова “гаряча лінія” допомагає громадянам вчасно отримати екстрену меддопомогу
06.05.2016 Непрозорість фінансових послуг породжує у громадян недовіру – Урядовий контактний центр
29.04.2016 Вакцинація допоможе захиститися від хвороб – Урядовий контактний центр
22.04.2016 Ліквідатори аварії на ЧАЕС вдячні урядовій “гарячій лінії” за розв’язання їхніх проблем
15.04.2016 Питання незаконного використання природних ресурсів турбують громадян – Урядовий контактний центр
08.04.2016 Урядова “гаряча лінія” сприяє вирішенню питань умовно-дострокового звільнення засуджених
01.04.2016 Урядова “гаряча лінія” допомагає відстоювати права громадян на користування водними ресурсами
25.03.2016 Громадяни потребують більшої поінформованості про діяльність МСЕК – Урядовий контактний центр
18.03.2016 Заявники очікують на підвищення якості житлово-комунальних послуг – Урядовий контактний центр
11.03.2016 Споживачам необхідний захист від неякісних та небезпечних товарів – Урядовий контактний центр
04.03.2016 Багатодітні сім’ї потребують соціального захисту – Урядовий контактний центр
26.02.2016 Громадяни зацікавлені у подовженні дії держпрограми з енергоефективності – Урядовий контактний центр
19.02.2016 Громадяни звертаються на урядову “гарячу лінію” за сприянням у захисті своїх прав
12.02.2016 Порядок та законність звільнення є найактуальнішою проблемою у трудових відносинах громадян – Урядовий контактний центр
05.02.2016 Громадян непокоять незаконні гральні автомати – Урядовий контактний центр
29.01.2016 Громадяни звертаються по держпідтримку для фермерських господарств – Урядовий контактний центр
22.01.2016 Громадяни очікують якісного національного інформаційного продукту – Урядовий контактний центр
15.01.2016 Проблеми, що хвилюють учасників АТО, – в центрі уваги спеціалістів урядової “гарячої лінії”
08.01.2016 Урядова «гаряча лінія» допомагає вирішити питання забезпечення ліками
01.01.2016 Громадяни вдячні урядовій “гарячій лінії” за чуйність