Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Інформаційні агентства

Укрінформ

Відповідно до угоди про співпрацю між Урядовим контактним центром та Українським національним інформаційним агентством «Укрінформ», предметом якої є підвищення рівня поінформованості суспільства про роботу урядової «гарячої лінії», Укрінформ за аналітичними та статистичними матеріалами Центру щотижнево оприлюднює інформацію на стрічці Агентства.

Із даними матеріалами Ви можете ознайомитись на офіційному сайті Укрінформ.

Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2019 році

12.10.2019 Громадян хвилюють питання, пов’язані з виплатою заробітної плати
03.10.2019 Громадяни звертаються на урядову «гарячу лінію» з питань надання первинної медичної допомоги
24.09.2019 Громадяни звертаються на урядову «гарячу лінію» з приводу забруднення повітря і води
13.09.2019 Питання перетину державного кордону транспортними засобами актуальні для громадян
06.09.2019 Небайдужі громадяни добиваються ремонту доріг, адже «хто стукає, тому й відчиняють»
02.09.2019 Хвилювання вступної кампанії у минулому, а майбутнім випускникам є що брати на замітку
19.08.2019 Громадянам роз’яснюють проблемні питання та здобутки впровадження реформи децентралізації
09.08.2019 Громадяни звертаються на урядову «гарячу лінію» з проханням сприяти в питаннях набуття права власності на майно
02.08.2019 Кількість звернень на урядову «гарячу лінію» з питань залізничного транспорту зменшилась
26.07.2019 У зверненнях на урядову «гарячу лінію» найбільш актуальними для громадян залишаються проблеми ЖКГ
20.07.2019 Процедура проходження громадянами медико-соціальної експертизи потребує прозорості
12.07.2019 Багатодітні та малозабезпечені родини потребують державної допомоги
05.07.2019 На урядову «гарячу лінію» надходять скарги стосовно лісоохоронних заходів
26.06.2019 Небайдужість громадян допомагає попередити надзвичайні ситуації
14.06.2019 Власники земельних паїв реєструють скарги, звертаючись на урядову «гарячу лінію»
04.06.2019 Громадянам потрібні якісні та недорогі ліки і продукти харчування
26.04.2019 Громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, потребують державної допомоги
12.04.2019 Громадян хвилюють проблемні питання надання первинної медичної допомоги
02.04.2019 Суспільство має стати на захист прав та інтересів дітей
22.03.2019 Активні громадяни не байдужі до проблем забруднення навколишнього середовища
15.03.2019 Споживачі очікують від комунальників якісних послуг
04.03.2019 Урядовим контактним центром проведено сім прогнозних досліджень упродовж 2018 року 
22.02.2019 Урядова «гаряча лінія» сприяє порозумінню між залізничниками та вантажовідправниками
15.02.2019 Забезпечення права на призначення допомоги по безробіттю – важливо для громадян
08.02.2019 Урядова «гаряча лінія» сприяє поверненню громадян України з-за кордону
04.02.2019 Майже 1 мільйон 300 тисяч звернень громадян зареєстровано на урядовій «гарячій лінії» у 2018 році
25.01.2019 Соціальні стипендії отримуватимуть більше громадян
18.01.2019 В Укрпошті запевняють, що громадяни отримуватимуть пенсії в усіх населених пунктах країни
11.01.2019 Питання переходу на цифрове мовлення хвилюють громадян
04.01.2019 Під час снігопаду та хуртовини для громадян гостро постає питання стану автодоріг

Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2018 році

Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2017 році

Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2016 році

Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2015 році

Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2014 році

Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2013 році

Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2012 році

Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2011 році