Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– “Гаряча лінія” із соціальних питань

– “Гаряча лінія” з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– “Гаряча лінія” Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– “Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Виступи, статті, інтерв’ю

Директор Урядового контактного центру Маріанна Вільшинська в прямому ефірі телеканалу «Київ» надала коментар на тему «Зв’язок з громадянами на окупованих територіях» від 29.12.2022 р.

Директор Урядового контактного центру Маріанна Вільшинська дає інтерв’ю в програмі #Ранкова_кава в ефірі радіо Армія ФМ на тему «Зв’язок з громадянами на окупованих територіях» від 28.12.2022 р.

Коронавірус – уроки на майбутнє, як піклуватися про безпеку життєдіяльності. Стаття в газеті «Урядовий кур’єр» від 27 березня 2020 р.

Урядовий контактний центр завжди почує вас. Стаття в газеті «Урядовий кур’єр» від 28 травня 2019 р.

Урядовий контактний центр: по той бік телефона. Стаття в газеті «Урядовий кур’єр» від 21 травня 2019  р.

Урядовий контактний центр: порадять, проконсультують, допоможуть. Стаття в газеті «Урядовий кур’єр» від 3 травня 2019 р.

Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва: «Щодня намагаємося поліпшити діалог у форматі «людина – влада – людина». Інтерв’ю директора Урядового контактного центру Ольги Холомєєвої редакції газети «Урядовий кур’єр» від 19 квітня 2019 р.

Майже 1 мільйон 300 тисяч звернень громадян зареєстровано на урядовій «гарячій лінії» у 2018 році. Стаття в Укрінформі від 4 лютого 2019 р.

“Гаряча лінія” – для ефективної участі осіб з порушеннями слуху в житті суспільства”. Інтерв’ю виконуючого обов’язки директора Урядового контактного центру О.О. Антоненко газеті «Наше життя»  від 18 серпня 2018 р.

“Урядова “гаряча лінія” 1545 – сучасна і зручна форма спілкування громадян з Урядом”. Підсумкова стаття про роботу урядової “гарячої лінії” в Укрінформі від 30 грудня 2016 р.

“Забезпечити оперативне реагування на проблемні питання – основне завдання Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади”. Інтерв’ю директора Урядового контактного центру В.С. Плохія виданню “Вісник громадських рад” № 3 від 31 травня 2012 р.

“Номер комунікації “Уряд-громадянин”: 0-800-507-309″. Інтерв’ю директора Урядового контактного центру В.С. Плохія газеті “Урядовий кур’єр” від 17 грудня 2010 р.