Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону
(оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2012 році

28.12.2012   Урядова “гаряча лінія” допомагає безробітним стати до роботи

21.12.2012   Архіви допомагають громадянам – Урядовий контактний центр

14.12.2012   Підприємцям потрібні роз’яснення норм законодавства у сфері малого бізнесу  – Урядовий контактний центр

07.12.2012   Урядова телефонна “гаряча лінія” плідно співпрацює з працівниками ОВС – Урядовий контактний центр

30.11.2012   Посилено увагу до звернень громадян , які скаржаться на неналежне теплопостачання  – Урядовий контактний центр

23.11.2012   Українці скаржаться на зарплату й умови праці – Урядовий контактний центр

16.11.2012   Громадян турбують питання пенсійного забезпечення – Урядовий контактний центр

09.11.2012   Прискорити введення в експлуатацію житлового будинку допоміг дзвінок на урядову телефонну “гарячу лінію”

02.11.2012   Державний акт на земельну ділянку отримано завдяки урядовій телефонній «гарячій лінії»

26.10.2012   Влаштувати дитину до дитсадка допомагає урядова “гаряча лінія”

19.10.2012   Громадяни звертаються на урядову телефонну “гарячу лінію” за роз’ясненнями щодо діяльності кредитних спілок

12.10.2012   Українці скаржаться урядовій “гарячій лінії” на антисанітарію в магазинах і кафе

05.10.2012   Вирішити проблеми і підтримати працівників освіти допомагає урядова телефонна “гаряча лінія”

28.09.2012   Вразливим верствам населення надається адресна соціальна допомога – Урядовий контактний центр

24.09.2012   Уряд створює умови для будівництва нового житла – Урядовий контактний центр

14.09.2012   Як отримати довгоочікувану “тисячу” – роз’яснює урядова телефонна “гаряча лінія”

07.09.2012   До роз’яснень людям щодо умов отримання доступного житла долучилась урядова телефонна «гаряча лінія»

03.09.2012   Підручники за свій рахунок, брак місць у гуртожитках – звернення на урядову «гарячу лінію»

27.08.2012   Що хвилює абітурієнтів – Урядовий контактний центр

17.08.2012   Держмитслужба ламає бюрократичні бар’єри – Урядовий контактний центр

10.08.2012   Відпочинок дітей – у полі зору урядової «гарячої лінії»

03.08.2012   Урядовий контактний центр допомагає громадянам розширити телевізійний горизонт

31.07.2012   Урядовий контактний центр: Вирішенню екологічних проблем – належну увагу

23.07.2012   Зарплата – за допомогою урядової телефонної «гарячої лінії»

13.07.2012   Урядова телефонна «гаряча лінія» допомогла молодим людям

06.07.2012   «Гаряча лінія» допомогла військовослужбовцю отримати роботу, а дитині-інваліду – візок

22.06.2012   Українці звертаються на урядову «гарячу лінію» навіть з проханням про медичну допомогу

15.06.2012   Проблема отримання житла залишається актуальною для абонентів урядової «гарячої лінії»

07.06.2012   Кожне десяте звернення громадян на урядову «гарячу лінію» стосувалося пенсійного забезпечення

01.06.2012   Трубка урядової «гарячої лінії» продовжує залишатися «гарячою»…

28.05.2012   Громадян найбільше турбують питання соціального захисту – Урядовий контактний центр

18.05.2012   Актуальними для громадян залишаються питання пенсійного забезпечення – Урядовий контакт-центр

11.05.2012   Громадяни пропонують зміни до порядку виплат вкладникам Ощадбанку СРСР – Урядовий контактний центр

04.05.2012   Актуальною для громадян залишається виплата компенсації за вкладами Ощадбанку СРСР

28.04.2012   Актуальними для громадян залишаються питання виплати компенсації за вкладами в Ощадбанку СРСР

23.04.2012   Людей найбільше хвилюють проблеми ЖКГ та соціального захисту населення – Урядовий контактний центр

13.04.2012   Українців найбільше цікавлять виплати вкладникам Ощадбанку – Урядовий контактний центр

04.04.2012   Протягом тижня органами виконавчої влади опрацьовано понад 4 тис. звернень, що надійшли на урядову телефонну “гарячу лінію”

26.03.2012   Кількість звернень на урядову «гарячу лінію» щодо пенcій зросла за тиждень у півтора раза

19.03.2012   Понад 5,5 тис. підприємців за тиждень звернулися на урядову “гарячу лінію”

10.03.2012   Протягом тижня органами виконавчої влади опрацьовано 5379 звернень

03.03.2012   Влада тримає на особливому контролі 145 термінових звернень громадян – Урядовий контактний центр

24.02.2012   Споживачі частіше зверталися на телефонну «гарячу лінію» щодо житлово-комунальних тарифів

09.02.2012   Урядова «гаряча лінія» допомагає зігрітися українцям

27.01.2012   Українці скаржаться на роботу комунальників частіше – Урядовий контактний центр

20.01.2012   Люди скаржаться на перебої з постачання комунальних послуг – Урядовий контактний центр

13.01.2012   Людей хвилюють пільгові ліки, благоустрій і транспорт – Урядовий контактний центр

06.01.2012   «Гаряча ліня» допомогла інваліду з Чернівецької області отримати безкоштовний візок