Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю

– “Гаряча лінія” державної митної служби України
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2013 році
27.12.2013 Урядовий контактний центр: громадяни звертаються з проханням гарантувати безпеку руху
20.12.2013 Урядовий контактний центр: Громадяни сподіваються на плідну співпрацю урядової телефонної “гарячої лінії” та МВС
13.12.2013 Урядова телефонна “гаряча лінія” допомагає громадянам “достукатися” до архівів
06.12.2013 Урядовий контактний центр: Питання запровадження військової служби за контрактом  хвилюють громадян
29.11.2013 Урядова телефонна “гаряча лінія” допомагає громадянам вирішити актуальні проблеми у ЖКГ
22.11.2013 Урядовий контактний центр: громадяни продовжують звертатися за роз’ясненнями стосовно повернень
заощаджень Сбербанку СРСР
15.11.2013 Громадяни звертаються на урядову телефонну “гарячу лінію” з приводу порушень громадського спокою
08.11.2013 Урядовий контактний центр: Якість автомобільних доріг – запорука безпеки руху на автотранспорті
01.11.2013 Селянам надаються дотації за велику рогату худобу – Урядовий контактний центр
25.10.2013 Громадяни потребують, аби швидка медична допомога надавалася оперативно – урядова телефонна “гаряча лінія”
18.10.2013 Українці сигналізують про порушення санітарно-епідемічного благополуччя населення – урядова телефонна “гаряча лінія”
11.10.2013 Громадяни скаржаться на недостатню якість транспортного обслуговування – Урядовий контактний центр
04.10.2013 Громадяни з особливими потребами отримують очікувану допомогу – Урядовий контактний центр
27.09.2013 Урядова телефонна “гаряча лінія” допомагає малозабезпеченим сім’ям отримати соціальну допомогу
20.09.2013 Життєво необхідні ліки мають бути доступними для населення – Урядовий контактний центр
13.09.2013 Українців непокоїть благоустрій населених пунктів – Урядовий контактний центр
06.09.2013 Оздоровленню та відпочинку дітей приділялася належна увага – Урядовий контактний центр
30.08.2013 Процедура держреєстрації нерухомого майна потребує вдосконалення – Урядовий контактний центр
23.08.2013 Громадяни сигналізують про проблеми в медичній сфері – Урядовий контактний центр
16.08.2013 Урядова телефонна “гаряча лінія” сприяє у вирішенні питання виплати відпускних педагогічним працівникам
09.08.2013 Отримати паспорт громадянам України допомагає урядова телефонна «гаряча лінія» – Урядовий контактний центр
02.08.2013 Урядовий контактний центр: На особливому контролі – погашення боргів із зарплати
26.07.2013 Громадяни потребують  прозорості у встановленні тарифів – Урядовий контактний центр
19.07.2013 Громадян турбує якість питної води – Урядовий контактний центр
12.07.2013 Громадян хвилюють питання ЗНО та вступної кампанії – Урядовий контактний центр
05.07.2013 Підприємці долають перешкоди у веденні бізнесу завдяки урядовій телефонній “гарячій лінії”
27.06.2013 Питання корупції, які обурені громадяни порушують у зверненнях, допомагає вирішити урядова телефонна “гаряча лінія”
21.06.2013 Урядова телефонна “гаряча лінія” надає роз’яснення громадянам про заходи держави щодо вирішення
житлової проблеми молоді
14.06.2013 Питання захисту прав споживачів допомагає вирішувати урядова телефонна “гаряча лінія”
07.06.2013 Громадяни звертаються на урядову телефонну “гарячу лінію” з приводу негоди
31.05.2013 Громадяни – за посилення державного контролю за дотриманням природоохоронного законодавства –
Урядовий контактний центр
24.05.2013 Якість роботи міжміського транспорту в Україні – під пильною увагою громадян – Урядовий контактний центр
17.05.2013 Громадян цікавить вдосконалення процедури реєстрації речових прав  на нерухоме майно – Урядовий контактний центр
10.05.2013 Киян турбують питання розвитку міста та перспективи його планування – Урядовий контактний центр
03.05.2013 Урядовий контактний центр надає всебічну підтримку ветеранам
26.04.2013 Проблеми чорнобильців допомагає вирішити урядова “гаряча лінія”
19.04.2013 Питання своєчасної виплати зарплат працівникам бюджетних установ – у полі зору урядової телефонної “гарячої лінії”
12.04.2013 Кількість звернень на урядову телефонну “гарячу лінію” з питань земельних відносин не зменшується
08.04.2013 Механізми порядку призначення та індексації пенсій роз’яснює урядова телефонна “гаряча лінія”
29.03.2013 Громадяни очікують на допомогу закладів охорони здоров’я – Урядовий контактний центр
22.03.2013 Спеціалізована “гаряча лінія” сприяє співпраці підприємців з Кабміном – Урядовий контактний центр
15.03.2013 Проблеми вищих навчальних закладів відображаються у зверненнях громадян – Урядовий  контактний центр
07.03.2013 Громадяни звертаються на урядову телефонну “гарячу лінію” з приводу функціонування мереж зв’язку –
Урядовий контактний центр
01.03.2013 Урядова телефонна «гаряча лінія» допомагає громадянам вирішувати проблеми з лікарськими препаратами
22.02.2013 Громадяни сигналізують про недостатню якість надання освітніх послуг – Урядовий контактний центр
15.02.2013 Урядова телефонна “гаряча лінія” надає роз’яснення споживачам ринку фінпослуг в Україні
08.02.2013 Хід опалювального сезону в усіх регіонах країни контролює урядова телефонна “гаряча лінія”
01.02.2013 Громадянам надається оперативна допомога у вирішенні міграційних проблем – Урядовий контактний центр
25.01.2013 До оперативного реагування закладів соцзахисту долучається урядова телефонна “гаряча лінія
18.01.2013 Громадяни сигналізують про якість послуг ЖКГ – Урядовий контактний центр
11.01.2013 Забезпечити санаторно-курортне лікування інвалідів та ветеранів допомагає урядова телефонна “гаряча лінія”
04.01.2013 Проблему зі шкільними автобусами таки можна вирішити – Урядовий контактний центр