Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Матеріали, що оприлюднені на стрічці агентства «Укрінформ» у 2014 році
26.12.2014 Особлива увага приділяється розгляду звернень учасників АТО – Урядовий контактний центр
19.12.2014 Урядовий контактний центр: На звернення громадян щодо насильства в сім’ї оперативно реагують працівники міліції
12.12.2014 Урядовий контактний центр: Громадяни повідомляють про корупційні дії окремих осіб
05.12.2014 Громадяни у зверненнях на урядову “гарячу лінію” пропонують допомогу військовим
28.11.2014 Громадяни сигналізують про проблеми опалювального сезону – Урядовий контактний центр
21.11.2014 Урядовий контактний центр: Громадяни наголошують на підвищенні якості послуг залізничного транспорту
14.11.2014 Послуги зв’язку потребують підвищення якості – Урядовий контактний центр
07.11.2014 Громадяни звертаються на урядову “гарячу лінію” з питань належного благоустрою населених пунктів
31.10.2014 Особи з інвалідністю потребують соціальної захищеності – Урядовий контактний центр
24.10.2014 Урядова телефонна “гаряча лінія” допомагає вирішити питання держреєстрації актів цивільного стану
17.10.2014 Громадян турбують питання виплат соціальної допомоги – Урядовий контактний центр
10.10.2014 Урядовий контактний центр: Питання соціального захисту є найбільш актуальними для громадян, які перебувають у зоні АТО чи евакуйовані до інших регіонів
03.10.2014 Урядовий контактний центр: Громадяни сигналізують про недостатню готовність будинків до експлуатації взимку
26.09.2014 Урядовий контактний центр: порядок проходження медико-соціальної експертизи потребує вдосконалення
19.09.2014 Урядовий контактний центр: Оздоровленню та відпочинку дітей – особлива увагу
12.09.2014 Урядовий контактний центр: Питання отримання земельних ділянок – актуальні для громадян
05.09.2014 Спеціалізована урядова лінія “Діалог з малим бізнесом” на зв’язку з підприємцями
29.08.2014 Громадяни звертаються на урядову «гарячу лінію» з приводу забезпечення медпрепаратами
22.08.2014 Небайдужі громадяни впливають на споживчий ринок – Урядовий контактний центр
15.08.2014 Громадяни потребують роз’яснень щодо оформлення житлових субсидій  – Урядовий контактний  центр
08.08.2014 Проблеми переселенців поступово вирішуються – Урядовий контактний  центр
01.08.2014 Громадяни вдячні рятувальникам за допомогу в евакуації з районів дій АТО – Урядовий контактний центр 
25.07.2014 Робота екстреної медичної допомоги потребує вдосконалення – Урядовий контактний центр
18.07.2014 Громадян цікавить порядок перетину державного кордону – Урядовий контактний центр
11.07.2014 Українців турбує якість послуг водопостачання – Урядовий контактний центр
04.07.2014 Питання забезпечення військовослужбовців, які беруть участь в АТО, особливо турбує громадян – Урядовий контактний центр
27.06.2014 Громадяни потребують належного забезпечення права на освіту – Урядовий контактний центр
20.06.2014 Вимоги громадян щодо якості послуг зв’язку підвищуються – Урядовий контактний центр
13.06.2014 Громадян турбують питання безпеки дорожнього руху – Урядовий контактний центр
06.06.2014 Права дітей потребують захисту – Урядовий контактний центр
30.05.2014 Українців непокоїть стихійна торгівля продуктами – Урядовий контактний центр
23.05.2014 Громадяни потребують гідних умов проживання – Урядовий контактний центр
16.05.2014 Урядовий контактний центр: Підприємці потребують належних умов для ведення бізнесу
09.05.2013 Розгляду звернень учасників і ветеранів Великої Вітчизняної війни – особлива увага – Урядовий контактний центр
02.05.2014 Власники землі мають вчасно отримувати орендну плату – Урядовий контактний центр
25.04.2014 Урядовий контактний центр: Проблеми постраждалих  від аварії на ЧАЕС завжди у полі зору
18.04.2014 Небайдужі громадяни непокояться про екологію – Урядовий контактний центр
11.04.2014 Урядова телефонна “гаряча лінія” сприяє вирішенню питань санітарно-епідемічного благополуччя населення
04.04.2014 Громадян турбує відсутність в аптеках необхідних медпрепаратів – Урядовий контактний центр
28.03.2014 Українці сподіваються на поліпшення стану автодоріг  – Урядовий контактний центр
21.03.2014 Обслуговування пасажирів на залізниці потребує більшої якості – Урядовий контактний центр
14.03.2014 Батьків цікавлять питання держдопомоги при народженні дитини – Урядовий контактний центр 
07.03.2014 Урядова телефонна “гаряча лінія” допомагає жінкам знайти роботу
28.02.2014 Урядовий контактний центр: Молодь цікавить питання придбання житла
21.02.2014 Бюджетників хвилює стан виплати заробітної плати – Урядовий контактний центр
07.02.2014 Урядова “гаряча лінія” допомагає вирішувати питання зайнятості
31.01.2014 Громадяни звертаються за роз’ясненнями щодо соціальних виплат – Урядовий контактний центр
24.01.2014 Урядовий контактний центр: Громадяни скаржаться на відсутність або неналежний рівень опалення в оселях
17.01.2014 Урядова телефонна “гаряча лінія” допомагає громадянам вирішити проблеми із залізницею
10.01.2014 Урядовий контактний центр: громадяни сигналізують про наслідки несприятливих погодних умов