Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону
(оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
В Урядовому контактному центрі напередодні нового навчального року проведено дослідження «Імплементація реформи «Нова українська школа»: сприйняття населенням»

Впровадження реформи «Нова українська школа» триває другий рік. Нова очільниця Міністерства освіти і науки Ганна Новосад під час офіційної передачі повноважень від колишнього Міністра Лілії Гриневич зазначила, що  робитиме  все від неї залежне, аби реформа школи залишилася пріоритетом цього Уряду.

Головна мета реформи  – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. За інформацією Міністерства освіти і науки,  близько 900 тисяч учнів навчатимуться у Новій українській школі.

Урядовим контактним центром у липні цього року у співпраці з  Міністерством освіти і науки було здійснено дослідження на тему «Імплементація реформи «Нова українська школа»: сприйняття населенням». Метою цього дослідження було проаналізувати рівень обізнаності та сприйняття реформи у суспільстві і, зокрема, батьками дітей, які в 2018/2019 навчальному році розпочали навчання за новим Державним стандартом початкової освіти.

Опитування проводилось як через електронну форму на веб – сайті Центру, так і в режимі телефонного опитування (при здійсненні зворотного зв’язку) фахівцями Центру. З 1893 респондентів 38% повідомили, що мають дітей, які пішли до школи у 2018-2019 навчальному році, тобто навчались у першому класі у рамках реформи «Нова українська школа» (НУШ).

Дослідження Центру показало, що сприйняття реформи батьками, діти яких вже навчаються в Новій українській школі, більш позитивне, ніж інших респондентів. За результатами дослідження, зокрема, було виявлено, що більшість респондентів продемонстрували високу обізнаність щодо ключових змін, які відбуваються завдяки реформі. Найбільш відомі новації – відміна конкурсів у перший клас та гарантоване право на місце у школі за місцем проживання, перепідготовка вчителів для удосконалення їхніх професійних якостей відповідно до вимог НУШ, введення в дію нових державних стандартів та нових навчальних програм для початкової школи.

Відповідаючи на запитання: «яку з цілей реформи освіти на даний момент ви вважаєте найважливішою», респонденти назвали – формування педагогіки партнерства.

За даними опитування батьків першокласників, більшість з них (67,1%) задоволені рівнем знань, навичок та вмінь, які школа надає їх дітям.

Аналітичний звіт про проведення дослідження на тему «Імплементація реформи «Нова українська школа»: сприйняття населенням» було надіслано Секретаріатові Кабінету Міністрів та Міністерству освіти і науки. У свою чергу МОН у листі Урядовому контактному центру висловило вдячність за багаторічну співпрацю у сфері дослідження громадської думки стосовно реформи шкільної та дошкільної освіти, що дає змогу визначити ефективність освіти, виявити проблеми та обґрунтувати оптимальні шляхи їх вирішення.

Матеріали дослідження були використані у конференції на тему «НУШ: результати першого року, підготовка до нового», яка відбулася  у серпні цього року.   

Урядовий контактний центр вітає всіх дітей, вчителів, батьків з початком навчального року. Теплі слова на адресу співробітників Центру, діти яких пішли в 1-й, 2-й клас школи. В добру путь, дорогі наші діти!

 

Володимир Янішевський з мамою Анастасією Янішевською
Злата Клейменова
Варвара Пімченко
Нікіта Пожарко з мамою Анною Васильєвою