Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Міжнародний тиждень глухих відбувся під гаслом «Право на жестову мову для всіх!»

В останні дні вересня, починаючи з 19 вересня, по всій країні відбувалися різноманітні заходи, присвячені Міжнародному тижню глухих «Право на жестову мову для всіх!». 23 вересня за рішенням ООН відзначався Міжнародний день жестових мов.

У столиці України, в рамках цих заходів, 29 вересня пройшов соціальний фестиваль «Світ глухих –яскравий». У Центральному парку міста, біля Арки Дружби народів сотні киян та гостей міста з оглядового майданчика милувалися краєвидами на Дніпро. Особливо не було чутно розмов, переважно спілкувалися жестовою мовою. Лунали українські пісні, виконання яких також супроводжувалося жестовою мовою.

У фестивалі взяли участь Уповноважений Президента України з прав людей з інвалідністю Валерій Сушкевич, Міністр соціальної політики Юлія Соколовська, Голова Українського товариства глухих Ірина Чепчина та ін.

Державну установу «Урядовий контактний центр» представляли директор Ольга Холомєєва, працівники управління організації прийому звернень, зокрема, сектору прийому звернень з використанням жестової мови.

Відповідно до статті 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю, Україна, як держава-учасниця, має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб. В Урядовому контактному центрі, вперше в Україні, створено та діє з початку 2018 року структурний підрозділ, який забезпечує можливість особам з інвалідністю по слуху за допомогою Sкуре-зв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади.

Керівник установи Ольга Холомєєва надавала інтерв’ю представникам засобів масової інформації, а також знайомила  відвідувачів  стенду «Урядовий контактний центр для громадян з порушенням слуху» з роботою Центру у цій сфері.  Працівники підрозділу, які досконало знають українську жестову мову, роздавали презентаційну друковану продукцію.

Головна ідея соціального фестивалю – популяризувати глухих як унікальних людей і жестову мову як обов’язкову потребу, отримала гарячу підтримку у гостей заходу. Сподіваємося, що більше громадян з порушенням слуху дізналися про можливість звернутися на урядову «гарячу лінію», а також отримати консультацію, роз’яснення жестовою мовою для вирішення життєво важливих проблем.

Працівники сектору прийому звернень жестовою мовою Урядового контактного центру
Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва надає інтерв’ю представникам ЗМІ