Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону
(оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Одна з «гарячих тем» сьогодення – пенсії обговорювалася на семінарі в Урядовому контактному центрі

7 серпня 2019 року в Урядовому контактному центрі відбулося семінарське заняття на тему «Пенсійне забезпечення: призначення, перерахунок, індексація».

Питання пенсійного забезпечення займають третє місце у рейтингу найактуальніших питань, з якими звертаються громадяни на урядову «гарячу лінію», після соціального захисту населення та комунального господарства. З початку 2019 року на урядовій «гарячій лінії» зареєстровано та надіслано на розгляд органам виконавчої влади понад 41 тисячу звернень цієї тематики, на майже 13 тисяч – працівниками Центру надано консультації та довідкову інформацію. Серед основних питань, що турбують громадян: нарахування, виплата пенсії; нарахування та виплата доплат; призначення пенсії.

Про найбільш важливі нововведення у ході пенсійної реформи поінформувала працівників Урядового контактного центру гостя установи – заступник директора Департаменту – начальник управління контролю розгляду звернень громадян Департаменту пенсійного забезпечення Пенсійного фонду України Галина Мастюгіна.

Відкриваючи семінарське заняття, директор Центру Ольга Холомєєва зазначила, що за результатами аналізу звернень на урядову «гарячу лінію» працівники установи підготували більше двох десятків питань, які потребують детального роз’яснення спеціалістів Пенсійного фонду. Зокрема, стосовно права на пенсію за відсутності необхідного страхового стажу, отримання соціальної допомоги від держави у такому випадку; індексації пенсій працюючим пенсіонерам; порядку проведення доплат за понаднормативний стаж.

Учасники семінару активно задавали питання доповідачу щодо порядку призначення та виплати пенсій учасникам АТО (нині операція Об’єднаних сил), внутрішньо переміщеним особам та жителям окупованих територій.

Керівник Центру Ольга Холомєєва подякувала Галині Мастюгіній за професійні роз’яснення та корисну інформацію, які так необхідні працівникам установи у практичній діяльності.

Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва відкрила семінарське заняття
Під час обговорення актуальних питань пенсійного забезпечення
Учасники семінару