Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України – Міністерство внутрішніх справ

На черговій прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України, що відбулася 20 липня 2021 року за сприяння Урядового контактного центру, з  громадянами спілкувалися і відповідали на їхні запитання керівники структурних підрозділів Міністерства внутрішніх справ України.

Основними завданнями МВС є формування державної політики у сфері охорони прав і свобод людини та громадянина, власності, боротьби із злочинністю, охорони громадського порядку, безпеки дорожнього руху, захисту державного кордону, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій, міграції, громадянства тощо.

Звернення громадян, що адресовані МВС, у переважній більшості зазвичай стосуються діяльності посадових і службових осіб системи Міністерства внутрішніх справ та підпорядкованих йому установ.

Основним лейтмотивом звернень на пряму телефонну лінію з МВС був запит громадян  на забезпечення законності і захист їхніх прав та інтересів.

Так, мешканка Дніпропетровської області поскаржилася на шахрайство та самоуправство з боку керівництва Інгулецького гірничо-збагачувального комбінату у м. Кривий Ріг. Зі слів заявниці, вона з 2004 року звертається до прокуратури, правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування міста Кривий Ріг, оскільки не було забезпечено законність процедури щодо відведення земельної ділянки для промислових потреб. Заявниця запропонувала розширити повноваження поліції у м. Кривий Ріг для вирішення таких питань, запровадити в структурі поліції посаду місцевого омбудсмена.

Заявник із Житомирської області звернувся з приводу крадіжки телефонного кабелю довжиною 1000 метрів за місцем свого проживання. З даного питання було відкрите кримінальне провадження, яке перебуває на розгляді у Брусилівському відділенні поліції Житомирської області. Чоловік просив вжити заходів у зв’язку з бездіяльністю слідчого цього відділення поліції, оскільки станом на 20.07.2021 р. він, за словами заявника, надає недостовірну інформацію щодо вчиненої крадіжки.

Житель міста Києва поскаржився на неналежне досудове розслідування за кримінальним провадженням у зв’язку із заволодінням транспортним засобом, поєднаним з насильством, заволодінням майном заявника з боку ТОВ «Житлокомфорт Телеком» (м. Київ, вул. Воздвиженська, 10 А). За словами заявника, справу, яка розслідується з листопада 2015 року,  передано до Дніпровського відділу ГУ НПУ в м. Києві. Чоловік просив забезпечити належні слідчі дії згідно із законодавством.

Громадянка з Івано-Франківської області повідомила, що з 2019 року ведеться незаконне будівництво приватного будинку за адресою: м. Снятин, вул. Букова, 23, без дотримання будівельних норм. Заявниця зазначила, що будівельний паспорт було скасовано, але забудовник узаконив декларацію та продовжує незаконне будівництво, у зв’язку з цим просила посприяти у відкритті кримінального провадження для припинення незаконного будівництва та знесення незаконної будівлі.

Спілкування громадян на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України безпосередньо з представниками Міністерства внутрішніх справ засвідчило небайдужість громадян до проблем дотримання законності і справедливості, забезпечення їхніх прав.