Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України з Міністерством інфраструктури

27 липня 2021 року, під час прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України, яка проводиться щовівторка за сприяння Урядового контактного центру, громадяни спілкувалися із заступницею Міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Анною Юрченко. У прямій лінії взяли також участь провідні експерти Міністерства.

Міністерство інфраструктури відповідає за проведення державної політики у сферах автомобільного, залізничного, морського та річкового транспорту, у сфері авіаційного транспорту та використання повітряного простору України, надання послуг поштового зв’язку, розвитку транспортної інфраструктури, дорожнього господарства тощо.

Громадяни, які звертаються до Мінінфраструктури, найчастіше порушують питання щодо функціонування поштового зв’язку, передусім у  місті Києві, Дніпропетровській, Одеській та Київській областях; діяльності посадових і службових осіб установ, підпорядкованих Міністерству, а також транспортного обслуговування.

Під час прямої телефонної лінії заявники зверталися переважно за сприянням в отриманні документів моряка.

Зокрема, заявник із міста Херсон цікавився процедурою та алгоритмом отримання послужної книжки моряка та паспорта моряка, на що йому було надано відповідні роз’яснення.

Жителька міста Херсон звернулася від імені свого чоловіка стосовно затримки видачі посвідчення особи моряка. Вона зазначила, що 1 липня 2021 року було подано відповідні документи до відділу капітанії міста Херсону, проте термін видачі чоловіку посвідчення порушено, оскільки, за словами працівників інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, це спричинено проблемами з серверами і терміни їх усунення невідомі. Жінка просила якнайшвидше усунути недоліки в роботі програмного забезпечення та видати чоловіку заявниці посвідчення особи моряка.

Мешканець Тячівського району Закарпатської області звернувся з пропозицією збільшити курсування потягів до населених пунктів смт Солотвино та смт Грушово Тячівського району Закарпатської області, а також просив розʼяснити, чому по Закарпатській області курсує лише один потяг на добу сполученням смт Королево – смт Солотвино.  

Заявник з міста Южне Одеської області повідомив, що закінчив Мурманське вище інженерно-морське училище за спеціальністю інженер-судноводій, у травні 2021 року подав документи на підтвердження диплому моряка, але до цього часу диплом не підтверджено. Чоловік поскаржився з приводу припинення роботи інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, нефункціонування Електронного кабінету моряка; просив вжити заходів щодо відновлення роботи Електронного кабінету моряка та сприяти у верифікації диплому найближчим часом.

 Спілкування  громадян з керівниками органів виконавчої влади під час щотижневої прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України дозволяє краще відчути проблеми, з якими стикаються заявники, швидше отримати відповіді на порушені питання.