Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України з Міністерством оборони

13 липня 2021 року на черговій прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України, що організована Урядовим контактним центром, на запитання громадян відповідав заступник Міністра оборони України Олександр Поліщук.

Згідно з покладеними повноваженнями Міноборони є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику з питань національної безпеки у воєнній сфері, сферах оборони і військового будівництва у мирний час та особливий період.

Військова інтервенція Росії, що триває вже понад 7 років і наслідком якої є, зокрема, військові дії на лінії розмежування з тимчасово окупованими районами Донецької та Луганської областей, а також нові виклики у сфері безпеки накладають особливу відповідальність на Міністерство оборони України. Тому Програмою діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженою постановою Уряду від 12 червня 2020 р. № 471, серед головних завдань Міністерства визначено: підвищення ефективності Збройних Сил,  розроблення нової системи грошового забезпечення військовослужбовців; забезпечення житлом військовослужбовців та членів їх сімей.

Звернення громадян до Міноборони найчастіше стосуються питань призову і проходження військової служби, отримання відповідних документів, виплати грошового забезпечення та матеріальної допомоги, діяльності посадових і службових осіб військових формувань, соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей.

Цього разу, під час прямої телефонної лінії заступник Міністра оборони Олександр Поліщук відповідав на запитання громадян – колишніх військовослужбовців, учасників АТО/ООС, членів їх сімей, які потребували сприяння у вирішенні передусім питань соціального, матеріального та медичного забезпечення.

Так, житель м. Харкова, який проходив військову службу за контрактом, повідомив, що в жовтні 2020 року подав документи до військкомату Новобаварського району м. Харкова для отримання посвідчення учасника бойових дій (в АТО), однак до цього часу посвідчення йому не видали. Заявник просив пришвидшити видачу посвідчення.

Заявник з м. Києва, особа з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи, учасник бойових дій (в АТО), ветеран військової служби звернувся з проханням пришвидшити видачу посвідчення ветерана військової служби.

Учасник бойових дій з Луганської області повідомив, що у травні 2021 року він звільнився з військової служби і йому не були виплачені кошти за неотримане речове майно, які має виплатити Управління Повітряних Сил України у м. Вінниця, куди були направлені відповідні документи. Заявник просив вжити заходів для виплати коштів за неотримане речове майно.

Жителька Полтавської області просила сприяти в отриманні направлення на МСЕК для призначення групи інвалідності, оскільки з 7 липня 2021 р. вона звільнена з військової служби за станом здоров’я, однак направлення на МСЕК їй ніхто не надає.

Полковник юстиції в запасі з м. Києва цікавився, зокрема, що Міноборони планує робити для вирівнювання розміру пенсії для військовослужбовців, які звільнилися з військової служби до 01.01.2018 р. та які звільнилися після січня 2018 року.

Заявниця з Луганської області повідомила, що її чоловік, особа з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, помер у грудні 2020 р. внаслідок захворювання, пов’язаного з виконанням військової служби з ліквідації аварії на ЧАЕС. Жінка зверталася до УПСЗН м. Рубіжне для отримання статусу члена сім’ї  померлого інваліда війни, однак її заяву не прийняли. Заявниця звернулася за роз’ясненням щодо отримання вказаного статусу.

Звернення громадян на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України з питань, що належать до компетенції Міноборони, стосувалися чутливих аспектів суспільного життя.