Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Друковані ЗМІ

«Урядовий кур’єр»: Урядовий контактний центр повідомляє

Урядовий контактний центр на підставі угоди тісно співпрацює з редакцією газети центральних органів виконавчої влади “Урядовий кур’єр”.

У рамковому документі, підписаному в серпні 2011 р., відображено спільний інтерес сторін щодо підвищення рівня поінформованості населення про роботу урядової “гарячої лінії”, через яку здійснюється взаємодія Уряду з громадськістю, а також щодо роз’яснення системних соціально-економічних реформ, які запроваджуються в Україні, та оперативного реагування владних структур на суспільні проблеми.

Щотижня на сторінках періодичного видання під рубрикою “Урядовий контактний центр повідомляє” публікуються матеріали на актуальну тему, яку порушують заявники в своїх зверненнях на урядову “гарячу лінію” 1545 та веб-сайт ukc.gov.ua.

Оперативно ознайомитися із публікаціями, які охоплює цей блок, можна на офіційному веб-сайті газети “Урядовий кур’єр“.

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2019 рік 

07.11.2019 Що потрібно знати, щоб влаштувати малюка в дитячий садок?
24.10.2019 Поінформований – значить убезпечений
17.10.2019 Які права має пацієнт
09.10.2019 Актуальні проблеми навчання
01.10.2019 «Доступні ліки»: що потрібно знати, щоб їх отримати
21.09.2019 Представники бізнесу звертаються на урядову «гарячу лінію» з питань оподаткування та митної справи
12.09.2019 Ринок праці потребує фахівців робітничих професій
05.09.2019 Модернізоване обслуговування
16.08.2019 Чи є майбутнє у маршруток?
02.08.2019 Що турбує громадян?
26.07.2019 Підводні камені кредитування
19.07.2019 Якщо заборгували заробітну плату
10.07.2019 Громадян найбільше непокоїть стан та ремонт доріг
04.07.2019 Нацполіція: служити й захищати суспільство
27.06.2019 Ставлення до старшого покоління – якісний показник суспільства
21.06.2019 У яких випадках викликається швидка допомога
10.06.2019 Споживачі хочуть якісних послуг у сфері телекомунікацій
28.05.2019 Урядовий контактний центр завжди почує вас
21.05.2019 Урядовий контактний центр: по той бік телефона
03.05.2019 Урядовий контактний центр: порадять, проконсультують, допоможуть
26.04.2019 Прогнози і реальність
19.04.2019 Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва: «Щодня намагаємося поліпшити діалог у форматі «людина-влада-людина»
04.04.2019 За сприяння у призначенні субсидії фахівці урядової «гарячої лінії»  отримують подяки від заявників
29.03.2019 Гроші йдуть за пацієнтом в аптеку
21.03.2019 Як не допустити приниження учня в класі
15.03.2019 Офіційне працевлаштування – важливо для громадян
07.03.2019 Що робити, якщо вам погрожують по телефону 
02.03.2019 Якісні послуги витримають конкуренцію
15.02.2019 Урядовий контактний центр допомагає громадянам у відшкодуванні коштів за неякісні товари і послуги
08.02.2019 Біометричний закордонний паспорт для дитини оформляється з перших днів її народження
01.02.2019 Операція «Реєстрація»
25.01.2019 Одинокі люди похилого віку потребують уваги та опіки
17.01.2019 Нові сервіси обслуговування у Пенсійному фонді схвально оцінюються громадянами
11.01.2019 Завдяки реформі децентралізації невеличкі міста почали розвиватися
04.01.2019 Зручний спосіб звернутися на урядову «гарячу лінію» щодо субсидій – зареєструвати електронне звернення

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2018 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2017 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2016 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2015 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2014 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2013 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2012 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2011 рік