Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Друковані ЗМІ

«Урядовий кур’єр»: Урядовий контактний центр повідомляє

Урядовий контактний центр на підставі угоди тісно співпрацює з редакцією газети центральних органів виконавчої влади “Урядовий кур’єр”.

У рамковому документі, підписаному в серпні 2011 р., відображено спільний інтерес сторін щодо підвищення рівня поінформованості населення про роботу урядової “гарячої лінії”, через яку здійснюється взаємодія Уряду з громадськістю, а також щодо роз’яснення системних соціально-економічних реформ, які запроваджуються в Україні, та оперативного реагування владних структур на суспільні проблеми.

Щотижня на сторінках періодичного видання під рубрикою “Урядовий контактний центр повідомляє” публікуються матеріали на актуальну тему, яку порушують заявники в своїх зверненнях на урядову “гарячу лінію” 1545 та веб-сайт ukc.gov.ua.

Оперативно ознайомитися із публікаціями, які охоплює цей блок, можна на офіційному веб-сайті газети “Урядовий кур’єр“.

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2019 рік 

21.05.2019 Урядовий контактний центр: по той бік телефона
03.05.2019 Урядовий контактний центр: порадять, проконсультують, допоможуть
26.04.2019 Прогнози і реальність
19.04.2019 Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва: «Щодня намагаємося поліпшити діалог у форматі «людина-влада-людина»
04.04.2019 За сприяння у призначенні субсидії фахівці урядової «гарячої лінії»  отримують подяки від заявників
29.03.2019 Гроші йдуть за пацієнтом в аптеку
21.03.2019 Як не допустити приниження учня в класі
15.03.2019 Офіційне працевлаштування – важливо для громадян
07.03.2019 Що робити, якщо вам погрожують по телефону 
02.03.2019 Якісні послуги витримають конкуренцію
15.02.2019 Урядовий контактний центр допомагає громадянам у відшкодуванні коштів за неякісні товари і послуги
08.02.2019 Біометричний закордонний паспорт для дитини оформляється з перших днів її народження
01.02.2019 Операція «Реєстрація»
25.01.2019 Одинокі люди похилого віку потребують уваги та опіки
17.01.2019 Нові сервіси обслуговування у Пенсійному фонді схвально оцінюються громадянами
11.01.2019 Завдяки реформі децентралізації невеличкі міста почали розвиватися
04.01.2019 Зручний спосіб звернутися на урядову «гарячу лінію» щодо субсидій – зареєструвати електронне звернення

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2018 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2017 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2016 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2015 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2014 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2013 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2012 рік

Публікації у газеті «Урядовий кур’єр» за 2011 рік