Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Пошук
Які дії необхідно виконати пацієнту – куди звертатися, якщо лікар у медичному закладі відмовляє у прийомі?

В Україні запрацював контакт-центр із боротьби з COVID-19: куди дзвонити?

В Україні почав роботу контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії COVID-19. Там можна отримати інформацію, якщо пацієнт не може зв’язатися зі своїм сімейним лікарем чи отримати направлення на аналізи.

   Алгоритм дії наступний: якщо що ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю. Або ви не можете отримати направлення на здачу аналізів, або комп’ютерну томографію. Або у вас виникли питання з ПЛР-тестування, щоб з’ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати цю інформацію.

Все це буде реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд у регіони.

Потім, після отримання відповіді, оператор обов’язково вам повинен зателефонувати ( буде працювати 150 операторів). Центр працюватиме цілодобово. Номер телефону – 0 800 60 20 19.

https://news.rbc.ua/ukr/society/ukraine-zarabotal-kontakt-tsentr-borbe-covid-1604306650.html