Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності

Згідно з Законом «Про доступ до публічної інформації», відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону «Про доступ до публічної інформації», рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.