Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45
Про Центнр

Пошук
Стягнення банками коштів із соціальних виплат для погашення кредитної заборгованості через неплатоспроможність боржника

Відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Банк зобов’язаний докладати максимальних зусиль для уникнення конфлікту інтересів працівників банку і клієнтів, а також конфлікту інтересів клієнтів банку, (стаття 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність»). Усі умови (у т. ч. щодо списання коштів з рахунків клієнта банку для погашення кредитної заборгованості) визначаються в кредитному договорі, умови якого клієнт має погоджувати. Виходячи з норм законодавства України, правовідносини між банком і клієнтом визначаються укладеними ними договорами, де і передбачаються основні умови договору, порядок виконання зобов’язань, відповідальність сторін.

Отже, для вирішення питання Ви маєте право звернутися до банку, з яким у Вас укладено договір, чи до суду.

Відповідно до офіційних роз’яснень НБУ.