Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45
Про Центнр

Пошук
Чи можуть вимагати повернення грошової допомоги, якщо сім’єю були надані недостовірні документи?

Відповідно до п. 11 Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505.

Уповноважений представник сім’ї, якому призначено грошову допомогу, зобов’язаний повідомляти уповноваженому органу про зміну обставин, які впливають на призначення грошової допомоги, протягом трьох днів з дня настання таких обставин.
Суми грошової допомоги, виплачені надміру внаслідок подання документів з недостовірними відомостями, повертаються на вимогу уповноваженого органу.
У разі відмови добровільного повернення надміру перерахованих сум грошової допомоги вони стягуються у судовому порядку.