Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Заступник Міністра інфраструктури Наталія Форсюк – на зв’язку з громадянами

12 січня 2021 року Урядовий контактний центр забезпечив організацію проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю Міністерства інфраструктури.

Протягом двох годин додзвонювачі з різних регіонів країни мали можливість за безкоштовним номером телефону урядової «гарячої лінії» 1545 поспілкуватися із заступником Міністра інфраструктури Наталією Форсюк.

У заході також взяли участь: директор Департаменту державної політики в галузі залізничного транспорту Олександр Федоренко, начальник управління проєктами та програмами Департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Андрій Грицак, представники Експертної групи з питань морського транспорту, Відділу авіаційного транспорту та експертної групи з безпеки перевезень небезпечних вантажів.

Цього ж дня Міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив про добру новину: Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware стартувала з власним чат-ботом у месенджерах Viber та Telegram, який надає не тільки довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій.

За аналітичними даними Урядового контактного центру, у сфері транспортного обслуговування з усіх звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у грудні 2020 року, більше половини стосувалося міжміського та міського транспортного обслуговування, насамперед відновлення автобусних сполучень та руху пасажирських потягів, приміських та міжміських електричок, а також скарг на недотримання графіків руху та якості перевезення.

Актуальність порушених проблем підтвердилася і дзвінками громадян на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів. Додзвонювачів турбували питання незадовільного технічного стану транспортних засобів, доріг;  тарифів на транспортні послуги; роботи Укрпошти. Телефонували мешканці  Миколаївської, Одеської, Закарпатської, Івано-Франківської, Чернігівської, Запорізької, Київської  областей, а також Миколаєва, Одеси, Запоріжжя.

Так, заявниця з Овідіопольського району Одеської області повідомила, що 10.01.2021 року їхала за маршрутом «Маріуполь-Одеса». З її слів автобус перебував у жахливому технічному стані – залатаний дах, старі сидіння. Стан дороги також не додав комфорту поїздці. Жінка просила пояснити,  чому квиток за маршрутом «Одеса-Маріуполь» коштує 450 грн, а за маршрутом «Маріуполь-Одеса» – 615 грн.

Житель Тячівського району Закарпатської  області просив внести зміни у розклад руху дизель-потягу сполученням «Батьово-Солотвино» (Закарпатська область), а саме : збільшити щоденну кількість курсувань   дизель-потягу до смт Батьово Берегівського району через с. Грушово Тячівського району. Заявник з Бориспільського району Київської області просив посприяти у збільшенні рухомого складу в електропотягах сполученням Київ-Ніжин до 8-10 вагонів, а також провести модернізацію вагонів, встановивши примусову вентиляцію рухомого складу.

Додзвонювач з Корюківського району Чернігівської області звернувся з пропозицією щодо заміни маршрутних таксі на автобуси, наприклад за маршрутом м. Корюківка – м. Чернігів у Чернігівській області, оскільки автобуси на відміну від маршрутних таксі мають більшу вмістимість. 

Стосовно роботи Укрпошти на пряму телефонну лінію звернулася жителька Миколаєва. Вона повідомила, що відповідно до нотаріальної довіреності має право на отримання пенсії її бабусі. Проте листоноша відмовилася її видати, оскільки заявниця проживає за іншою адресою. На «гарячій лінії» ПАТ «Укрпошта» жінка з’ясувала, що такі дії не є правомірними. Звернувшись до начальника поштового відділення, вона отримала пояснення, що має отримувати пенсію тільки в поштовому відділені. Тому заявниця просила розібратися у ситуації та надати відповідь щодо правомірності дій працівників Укрпошти.

По завершенню прямої телефонної лінії заступник Міністра інфраструктури Наталія Форсюк дала доручення відповідним структурним підрозділам опрацювати звернення, які потребують детального розгляду, для надання письмових відповідей заявникам.