Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Урядовому контактному центру офіційно передано технічне оснащення від Фонду «Відкрита політика» для підтримки діяльності «гарячої лінії» з освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

5 січня 2021 року в Урядовому контактному центрі відбулася церемонія офіційної передачі технічного обладнання від громадської організації «Фонд «Відкрита політика» для Урядового контактного центру в рамках проєкту «Доступ до освіти для студентів з непідконтрольних Урядом територій через підтримку діяльності урядової «гарячої лінії»», що запроваджується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID у рамках проєкту «Демократичне врядування у Східній Україні».

На захід, у якому взяли участь керівник громадської організації «Фонд «Відкрита політика» Ірина Жданова та директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва, було запрошено Міністра Кабінету Міністрів України Олега Немчінова.

У квітні 2020 року, за сприяння Олега Немчінова, було підписано меморандум про співпрацю Міністерства освіти і науки, державної установи «Урядовий контактний центр» та громадської організації «Фонд «Відкрита політика» у забезпеченні доступу та можливостей для залучення учнів і студентів із непідконтрольних територій до освітнього процесу в Україні. Сторони домовилися спільно підтримувати діяльність «гарячої лінії» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій за номером телефону 0800-504-425, яка впроваджується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID у рамках проєкту «Демократичне врядування у Східній Україні».

Координація дій, відповідно до меморандуму, здійснюється завдяки регулярному обміну інформацією учасниками меморандуму. Зокрема, МОН забезпечує надання актуальної інформації щодо освітнього законодавства та змін до нього для ефективного консультування заявників. Урядовий контактний центр – стабільне функціонування «гарячої лінії», а на час вступної кампанії до ВНЗ – належну технічну організацію роботи із заявниками, зокрема в приміщенні МОН, а Фонд «Відкрита політика» забезпечує передачу технічного/програмного оснащення робочих місць консультантів «гарячої лінії».

Й саме зараз, Фонд «Відкрита політика» передає додаткове обладнання для зберігання аудіозаписів розмов фахівців із заявниками, зокрема системи збереження даних для забезпечення безперебійної діяльності урядової «гарячої лінії» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій.

За словами Ірини Жданової, успішна співпраця має конкретні результати. Так, попереднє навчання, що було організоване у рамках проєкту, за участю працівників МОН та Держприкордонслужби дозволило консультантам Урядового контактного центру надавати вичерпні відповіді щодо освітніх процесів і можливостей, які турбують мешканців тимчасово окупованих територій. Учні непідконтрольних територій мали можливість своєчасно отримувати необхідну інформацію та вступити до українських вишів за спрощеною процедурою. 

Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва подякувала очільниці Фонду «Відкрита політика» Ірині Ждановій за плідну співпрацю та Агентству США з міжнародного розвитку USAID за надану можливість технічної підтримки. Також Ольга Холомєєва зазначила, що за час роботи, протягом 2020 року, на «гарячу лінію» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій за номером  0800-504-425, загалом надійшло майже 8000 дзвінків. За результатами їх обробки оформлено 8321 звернення. Фахівці Урядового контактного центру надавали консультації та роз’яснення, насамперед, щодо умов вступу до вищих навчальних закладів, отримання документів про освіту, порядку реєстрації та участі в ЗНО, положень Закону «Про безоплатну правову допомогу», а також контактну інформацію. Загалом, більше половини звернень на «гарячу лінію» було зареєстровано у червні – серпні 2020 року, що обумовлено проведенням вступної кампанії.

На завершення події Міністр Кабінету Міністрів Олег Немчінов привітав присутніх з прийдешнім святом – Різдвом Христовим і висловив сподівання на подальше плідне партнерство між громадськими інституціями  та державою.