Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону
(оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Вибір сімейного лікаря – актуально для громадян

З початку квітня 2018 року  розпочалася кампанія з обрання свого лікаря (сімейного, терапевта, педіатра). Важлива роль в інформаційному супроводі медичної реформи покладається на урядову «гарячу лінію». Громадськість була широко оповіщена про те,  що з питань реформи проводять консультації спеціалісти Урядового контактного центру  за телефоном урядової «гарячої лінії» 1545.

13 квітня ц. р. в Урядовому контактному центрі побували журналісти телеканалу «Україна» для зйомки передачі про обрання сімейного лікаря. Вони ознайомилися з роботою урядової «гарячої лінії», яку забезпечує Центр, системою приймання звернень за єдиним телефонним номером 1545, через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua  та Єдиний веб-портал органів виконавчої влади.

Репортаж з операторського залу Урядового контактного центру, де спеціалісти приймають звернення на урядову «гарячу лінію» 1545, було показано в інформаційному випуску програми «Сьогодні».

Із сюжетом можна ознайомитися за посиланням  https://bit.ly/2J2cQJ7.

Зйомка в операторському залі Урядового контактного центру