Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(skype)
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Пенсійна реформа – у полі зору Урядового контактного центру

Невід’ємною частиною пенсійної реформи є впровадження європейських стандартів функціонування органів Пенсійного фонду України. Використання сучасних інформаційних і управлінських технологій, єдиних стандартів якості обслуговування громадян мають зробити надання послуг українцям зручними та ефективними. Допомогу та підтримку у сфері покращення послуг Пенсійного фонду та подальшої реалізації пенсійної реформи надають Україні міжнародні партнери.

17 квітня ц. р. відбулася прес-конференція «Покращення якості обслуговування громадян Пенсійним фондом України» за участю членів Кабінету Міністрів України, Пенсійного фонду України, Посольства США, USAID, а також представників засобів масової інформації. Під час прес-конференції Посол США в Україні Марі Йованович передала Пенсійному фонду України Свідоцтво про право власності на серверну систему «Oracle», яка була придбана Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) для Пенсійного фонду України. Серверна система, передусім, має покращити обслуговування головних користувачів послуг Пенсійного фонду – пенсіонерів України, які зможуть відстежувати свої пенсії в режимі он-лайн у сучасній та захищеній системі.

Державна установа «Урядовий контактний центр» забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру. Лише у  березні ц. р. Центром прийнято майже 105 тисяч звернень (з них – понад 5 тисяч електронних, у тому числі отриманих через Урядовий портал). Серед найбільш актуальних є питання пенсійного забезпечення.

На основі аналізу звернень Урядовий контактний центр систематично проводить прогнозні дослідження шляхом опитування громадян, які звертаються на урядову «гарячу лінію».

Так, якість обслуговування населення в установах Пенсійного фонду була темою прогнозного дослідження, проведеного у 2015 році. Перед початком пенсійної реформи, у серпні-вересні минулого року Центром було здійснено дослідження на тему «Пенсійна реформа – вдосконалення системи соціального захисту населення». Аналітичний звіт за результатами дослідження був переданий Секретаріату Кабінету Міністрів України та Міністерству соціальної політики. Наразі у Центрі здійснюється підготовка до створення чергової програми прогнозного дослідження щодо окремих аспектів пенсійної реформи.

Працівники управління взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, які проводять прогнозні дослідження, взяли участь у прес-конференції, поспілкувалися з представниками Пенсійного фонду, у творчій співпраці з якими розробляється анкета майбутнього дослідження. Також корисною для роботи була інформація від керівництва Пенсійного фонду, Проекту USAID та інших учасників прес-конференції.

Прес-конференція «Покращення якості обслуговування громадян Пенсійним фондом України»