Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Вступна кампанія -2021: що турбує майбутніх студентів та їхніх батьків

15 червня 2021 року Урядовий контактний центр забезпечив організацію проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю Міністерства освіти і науки України.

Громадяни мали можливість зателефонувати на безкоштовний номер урядової «гарячої лінії» 1545, який переводився працівниками Урядового контактного центру на відповідний номер МОН. Телефонували жителі Києва, Одеси, Дніпропетровської, Закарпатської, Кіровоградської, Київської та  Харківської областей.

З громадянами спілкувався заступник Міністра освіти і науки України Ігор Гарбарук, а також представники структурних підрозділів Міністерства.

Цього ж дня відбулося зовнішнє незалежне оцінювання з географії – останнє тестування основної сесії ЗНО-2021, яка стартувала 21 травня. 1 липня – початок основного етапу вступної кампанії – 2021, який розпочнеться з реєстрації електронних кабінетів вступників та завантаження необхідних документів.

Для майбутніх студентів та їхніх батьків Міністерство освіти і науки  та Державне підприємство «Інфоресурс» запускають серію відео з найпоширеніших питань, які турбують майбутніх студентів та їхніх батьків. Ролики доступні на сайті МОН у розділі «Вступна кампанія – 2021» та на офіційному YouTube-каналі Міністерства.

Актуальними для додзвонювачів були питання про основні етапи вступної кампанії – 2021, її новації та завершення основної сесії ЗНО-2021. Також громадяни акцентували увагу керівництва МОН на проблемних питаннях діяльності спеціалізованих шкіл-інтернатів; навчання дітей у сільській місцевості; умов безоплатного навчання у ЗВО.

Житель м. Апостолове Дніпропетровської області, 1977 року народження, повідомив, що бажає стати фермером. Відповідної освіти у нього немає, він закінчив заклад вищої освіти іншого профілю, але хоче набути професію фермера. Заявник просив надати роз’яснення щодо порядку здобуття освіти за спеціальністю фермер у закладі вищої освіти, безоплатно.

Додзвонювача із Закарпатської області турбувала доля Солотвинської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-II ступенів та Чертезької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Закарпатської обласної ради.

Мешканець Харківщини запропонував не піднімати пороговий тестовий бал для дітей – учасників ЗНО, які проживають у сільській місцевості.  Заявник вважає, що рівень їх знань суттєво відрізняється від абітурієнтів з великих міст.

Одеситка потребувала роз’яснення щодо права онука – сироти (2000 року народження)  на  отримання підйомних коштів  для подальшого навчання.  Онук закінчив Одеський фаховий коледж комп’ютерних технологій.

По завершенню прямої телефонної лінії керівники структурних підрозділів МОН отримали завдання розглянути звернення, які потребують детального вивчення, та надати письмові відповіді заявникам у визначені законодавством терміни.