Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Спілкування на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України за участю заступника Міністра юстиції Ольги Оніщук було активним і плідним

8 червня 2021 року з 14 до 16 години працювала щотижнева пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю заступника Міністра юстиції України з питань державної реєстрації Ольги Оніщук.

Роботу прямої лінії забезпечували працівники Урядового контактного центру шляхом трансферу дзвінків, що надходять на урядову «гарячу лінію» 1545, на відповідний номер телефону Міністерства юстиції України.

Урядовим контактним центром напередодні було проведено аналіз звернень, що надійшли з початку 2021 року на урядову «гарячу лінію» та інші спеціалізовані сервіси через засоби телефонного зв’язку, через Інтернет та за допомогою онлайн-консультування. Одними з найбільш актуальних у тематичній структурі звернень, поряд з традиційно провідними темами: соціального захисту населення, комунального господарства, пенсійного забезпечення,  є питання роботи органів юстиції. Так, фахівцями Центру за цей період було зареєстровано майже 15 тисяч звернень щодо роботи цих органів, у яких, зокрема, порушувалися питання стосовно: виконання судових рішень з виплати аліментів та соціального захисту (у тому числі щодо перерахунку пенсій та стягнення соціальних виплат на користь осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС і дітей війни); діяльності державних виконавців територіальних органів юстиції та приватних виконавців тощо. 

На пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України звернулося 11 осіб, що телефонували з Дніпропетровської, Закарпатської, Івано-Франківської, Київської, Львівської, Хмельницької, Чернігівської областей, а також зі Львова та Харкова.

Переважно додзвонювачів цікавили питання виконання судових рішень, зволікання з виплатами при звільненні, стягнення заборгованості з аліментів на утримання дитини, проведення судових експертиз тощо.

Так, заявник з Переяслава-Хмельницького Київської області звернувся з питання затримки виплати грошової допомоги за спеціальне звання після звільнення з роботи у 2020 році у зв’язку з ліквідацією підприємства через реорганізацію.

Львів’янка просила посприяти у наданні експертного висновку від науково-дослідного інституту судових експертиз.  

Житель з м. Харків повідомив, що районним відділом державної виконавчої служби накладено арешт на рахунки виплати заробітної плати та пенсійного забезпечення через невиплату коштів по виконавчому листу. З нього регулярно вираховують 100% із заробітної плати та пенсійного забезпечення. Водночас державними виконавцями не виконується виконавче провадження від 04.09.2020 року, відповідно до якого з Пенсійного фонду України на його  користь мають стягнути кошти в розмірі 26 тис. грн. Заявник просив розібратися у ситуації, зняти арешт з рахунків виплати заробітної плати та пенсійного забезпечення і вжити заходів стосовно виконання рішення суду на його користь у повному обсязі.

Додзвонювач з Івано-Франківської області звернувся з пропозицією підвищити якість роботи безоплатної правової допомоги, як в Івано-Франківській області, так і по всій Україні.

Прямі телефонні лінії – це своєрідні майданчики, завдяки яким урядовці дізнаються про оцінку своєї діяльності з боку активних верств населення. Водночас громадяни мають можливість отримати кваліфіковану інформацію щодо вирішення важливих життєвих проблем безпосередньо від представників влади. Саме такою була пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів за участю заступника Міністра юстиції Ольги Оніщук.