Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Міністерства охорони здоров’я

21 грудня цього року, як завжди по вівторках, Урядовий контактний центр забезпечив організацію проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України. З громадянами спілкувався перший заступник Міністра охорони здоров’я України Олександр Комаріда.

В Урядовому контактному центрі, вже традиційно, напередодні проведення чергової прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів, підготували інформацію про надходження звернень з питань медичної тематики різними каналами комунікації. Аналіз даних, зокрема, показав, що протягом останніх місяців зросла актуальність звернень з таких питань: оформлення електронних лікарняних, отримання медичних документів, у тому числі рецептів на лікарські засоби, сертифікатів про одужання від COVID-19, довідок про протипоказання до щеплення від COVID-19, отримання ліків за урядовою програмою «Доступні ліки» (у зв’язку із включенням препаратів інсуліну до переліку лікарських засобів, на які поширюється вказана програма).

Сьогодні на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів телефонували жителі Закарпатської, Івано-Франківської, Київської, Харківської, Чернігівської областей, а також з Києва та Харкова.

 З-поміж проблем, які порушували додзвонювачі, найбільш актуальними були: вакцинація від COVID-19, робота сімейного лікаря, компенсація коштів за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення, клініко-експертна оцінка якості надання медичної допомоги тощо.

Зокрема, додзвонювач з Київської області просив надати роз’яснення, чи пов’язані з наслідками вакцинації проблеми, які з’явилися у нього зі здоров’ям. Він отримав щеплення від COVID-19 вакциною «Pfizer». Також він просив проконсультувати про доцільність отримання другої дози вакцини від іншого виробника.

Мешканка Харківщини поскаржилася щодо відмови сімейного лікаря у направленні до Харківської обласної клінічної лікарні сина – особи з інвалідністю ІІІ групи задля проходження обстеження та лікування.

 Питання компенсації коштів за здачу аналізів у приватній лікарні під час лікування у Закарпатській обласній клінічній лікарні порушив додзвонювач із Закарпатської області. Він послався на програму державних гарантій медичного обслуговування населення.

Киянка – особа з інвалідністю І групи, отримала повний курс вакцинації від COVID-19, проте згодом захворіла на коронавірус. Лише одного разу вона вийшла з квартири для відвідування родича у лікарні, що стало, на її думку, причиною зараження цією небезпечною хворобою. Жінка просила скористатися її прикладом для інформування населення про необхідність обмеження кола спілкування та контактів після вакцинації.

Живе спілкування громадян протягом двох годин із першим заступником Міністра охорони здоров’я України Олександром Комарідою було активним та плідним.

Звернення, що були озвучені на прямій телефонній лінії, будуть зареєстровані, а заявники отримають письмові відповіді у терміни, визначені чинним законодавством про звернення громадян.