Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Обговорено питання безпеки персональних даних


8 липня 2021 року відбувся круглий стіл, організований Всеукраїнською асоціацією контактних центрів спільно з асоціацією Digital Ukraine в режимі онлайн-конференції, який присвячений актуальній темі «Безпека клієнтських даних. Впровадження міжнародних законодавчих норм щодо захисту персональних даних (GDPR), кібербезпека і інформаційна безпека в роботі контактних центрів».
Модератором круглого столу виступила президент Всеукраїнської асоціації контактних центрів Тетяна Шалига, яка зауважила, що всі учасники обговорення прагнуть, аби вітчизняні контактні центри завжди йшли в ногу із законодавчими змінами в державі, завжди були готові надавати гарантовано безпечний сервіс, а клієнти контактних центрів почувалися у безпеці.
У заході взяли участь провідні фахівці установ і організацій, які у своїй діяльності стикаються з проблемами захисту та збереження персональних даних, зокрема: державної установи «Урядовий контактний центр», компаній «Водафон», «Автор», Райффайзен Банк, а також експерти ВАКЦ та Digital Ukraine.
Учасники круглого столу обговорили нові тенденції та обставини, пов’язані з безпекою персональних даних, зокрема клієнтських даних. Доповідачі підкреслили, що тема набуває гостроти в контексті впровадження змін у законодавстві про персональні дані.
Президент Digital Ukraine Олена Колченогова присвятила свій виступ темі обробки персональних даних за європейськими стандартами, які є більш жорсткими і визначають «персональні дані» як будь-яку інформацію, що стосується фізичної особи, яку ідентифіковано чи можна ідентифікувати.
Експертка Лілія Ржеутська, тренерка бізнес-школи SCALE, журналістка Deutsche Welle акцентувала увагу учасників заходу на темі безпеки інформації у віртуальному просторі соціальних мереж, які можуть використовуватися як інструмент конкурентного впливу. У невпинному процесі розвитку та розширення аудиторії соціальних мереж, впровадження нових каналів комунікації бізнес і суспільство отримують нові можливості поширення інформації, однак водночас компанії та їхні клієнти стикаються з новими викликами і загрозами у сфері захисту персональної інформації.
Перший заступник директора Урядового контактного центру Олена Антоненко розповіла про особливості роботи з персональними даними в державній установі «Урядовий контактний центр», представила відеопрезентацію. Зокрема, вона наголосила, що з початку функціонування Урядового контактного центру в його електронній базі даних звернень накопичено великий масив інформації, що міститься у зверненнях заявників, що надійшли з 2009 року, і Центр, відповідно до вимог законодавства у сфері звернень громадян і захисту персональних даних, постійно працює над удосконаленням системи збереження інформації.
Керівниця відділу компанії «Водафон» Ольга Савкевич поінформувала учасників дискусії про захист інформації у телекомунікаціях. Представник компанії «Автор» Владислав Трофименко/Ірина Артищук зупинився на темі застосування технологій та інструментів захисту персональних даних. Представниця Райффайзен Банк Оксана Округ поділилася з учасниками досвідом імплементації GDPR (Регламенту Європейського парламенту і Ради ЄС) в Райффайзен Банку.
Учасники дискусії дійшли висновку про необхідність впровадження європейських стандартів і регламентів у роботу контактних центрів, телекомунікаційних компаній, банківських та інших установ, які обробляють персональні дані громадян.