Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України

8 лютого 2022 року відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю заступника Міністра інфраструктури України Юрія Васькова.

Трансфер дзвінків громадян з урядової «гарячої лінії» за номером телефону 1545 на Міністерство інфраструктури забезпечували працівники Урядового контактного центру.

Напередодні прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів за участю Мінінфраструктури в Урядовому контактному центрі провели аналіз звернень з питань транспортного обслуговування, що надійшли на урядову «гарячу лінію» 1545 та інші канали комунікації упродовж 2021 року та з початку 2022 року. За інформаційно-аналітичними даними, з-поміж понад 11 тис. звернень цієї тематики половина стосувалася міжміського транспортного обслуговування. Зокрема, заявники зверталися з проханням відновити рух пасажирських потягів, приміських та міжміських електричок, скаржилися на недотримання графіків руху, а також пропонували заходи щодо забезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах.

Актуальність порушених проблем підтвердилася і дзвінками громадян на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів. Додзвонювачів, крім окреслених питань, також турбували питання соціального захисту працівників транспорту. Телефонували мешканці Одеси, Закарпатської, Івано-Франківської, Кіровоградської та Київської областей.

Так, житель Івано-Франківської області звернувся з проханням посприяти у встановленні автоматичної фото- та відеофіксації в с. Стопчатів Косівського району для усунення порушень правил дорожнього руху на трасі Татарів – Кам’янець-Подільський, оскільки на цій ділянці рух є дуже інтенсивним.

Про недостатність потягів сполученням Батьово-Солотвино повідомив мешканець Закарпатської області.

Заявниця з Кіровоградської області, що має 30-річний стаж роботи в Експлуатаційному вагонному депо, просила допомогти в отриманні матеріальної допомоги, заяву про яку довгий час не розглядають.

Працівники однієї з дирекцій АТ «Укрзалізниця» відмовляють пенсіонерці з Одеської області, особі з інвалідністю ІІ групи, яка працювала на Одеській залізниці АТ «Укрзалізниця», у записі на особистий прийом до керівництва залізниці. За допомогою у вирішенні питання до заступника Міністра інфраструктури Юрія Васькова звернувся син пенсіонерки.

Заявнику було надано докладні роз’яснення, як діяти в цій ситуації.