Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Урядовий контактний центр забезпечив проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю Мінрегіону

1 лютого цього року відбулася чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України, організацію роботи якої у віддаленому режимі, за телефоном урядової «гарячої лінії» 1545, забезпечував Урядовий контактний центр.

З громадянами на зв’язку протягом двох годин був перший заступник Міністра розвитку громад та територій України Василь Лозинський.

Телефонували мешканці Закарпатської, Івано-Франківської (Косівський та Снятинський райони) областей, а також Харкова та Одеси.

Громадяни, звертаючись на пряму телефонну лінію Уряду, очікують на швидкий розгляд та вжиття дієвих заходів для вирішення проблемних питань.Зазвичай це відбувається, коли їх звернення до районного або обласного керівництва не дають результатів.

Сьогодні, під час прямої телефонної лінії, до першого заступника Міністра розвитку громад та територій України Василя Лозинського зверталися додзонювачі з такими проблемами.

Мешканка Івано-Франківської області повідомила, що поблизу її приватного будинку збудовано автомийку, будівництво якої з нею не узгоджували, жодних документів вона не підписувала. Автомийка працює у цілодобовому режимі, за добу обслуговується до 200 машин. Ліхтарі на території автомийки освітлюють двір та кімнати будинку, позбавляючи повноцінного сну. Також завдає незручностей заїзд та виїзд автотранспорту.  Для вирішення проблеми вона зверталася до міської ради, працівників поліції, Держпродспоживслужби, проте безрезультатно. Заявниця просила здійснити перевірку правомірності розташування автомийки та з’ясувати, чи відповідає об’єкт вимогам містобудівної документації та санітарним нормам.

Харків’янка, особа з інвалідністю 2 групи, представниця громадської організації, занепокоєна тим, що у приватному секторі мікрорайону, де вона проживає, всі вільні території віддаються під новобудови, а дитячі майданчики не будуються. З цієї проблеми заявниця неодноразово зверталася до місцевої адміністрації, але відповіді не отримала.Тому вона просила посприяти у вирішенні питання щодо виділення території для облаштування дитячого майданчика зі спортивним комплексом Воркаут у цьому мікрорайоні.

Додзвонювачів турбували також проблемні питання: будівництва нової лікарні у місті, поводження з побутовими відходами, благоустрою населених пунктів.

За результатами прямої телефонної лінії дано завдання керівникам структурних підрозділів Міністерства опрацювати звернення, які потребують додаткового детального вивчення, та надати відповіді заявникам.