Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
В Урядовому контактному центрі відбувся семінар, присвячений проблемам працевлаштування громадян

Проблема працевлаштування є дуже важливою для громадян, про що свідчать звернення на урядову «гарячу лінію». З початку 2019 року на лінію надійшло понад 300 звернень з питань зайнятості населення. Важливим для тих, хто перебуває на обліку як безробітний, є отримання допомоги по безробіттю, адже це їх єдине джерело доходу.  

11 квітня 2019 року в Урядовому контактному центрі відбулося семінарське заняття на тему «Реєстрація в службі зайнятості та працевлаштування громадян». 

У заході взяли участь керівники структурних підрозділів Управління організації надання соціальних послуг Державної служби зайнятості: Юлія Галатенко, Олена Рассахацька, Алла Власенко, а також працівники управління організації прийому звернень та управління організаційно-аналітичної роботи Центру.   

На занятті було надано роз’яснення щодо актуальних питань, зокрема,  порядку реєстрації у службі зайнятості та виплати допомоги по безробіттю;  підтримки службою зайнятості безробітних, які бажають займатися підприємницькою діяльністю; особливостей працевлаштування осіб з інвалідністю або осіб, які мають певні пільгові категорії; працевлаштування внутрішньо переміщених осіб, а також стосовно державних програм  для допомоги працевлаштування за фахом випускників вищих навчальних закладів.

На завершення семінару працівники Центру задавали питання щодо впровадження змін у законодавство стосовно працевлаштування. У свою чергу гості наголосили на можливості звертатися до Державної служби зайнятості  за наданням консультацій та професійної допомоги з конкретних питань.

Під час семінару
Учасники семінару