Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Урядовому контактному центрі проведено семінарське заняття з питань державної підтримки аграріїв

18 квітня 2019 року в Урядовому контактному центрі відбулося семінарське заняття на тему «Державна підтримка сільського господарства: урядові програми 2019 року».

Перший заступник директора Урядового контактного центру Олена Антоненко привітала учасників заходу та відзначила важливість роз’яснення законодавства у сфері підтримки аграріїв та фермерських господарств для консультування заявників, які звертаються на урядову «гарячу лінію».  

Лише за I квартал цього року на лінію надійшло майже 2 500 звернень, що стосуються аграрної політики. Серед них – актуальні питання державної підтримки сільського господарства, виплати дотацій за утримання молодняку великої рогатої худоби та інші.

У семінарі взяли участь керівники та спеціалісти Департаменту аграрної політики та сільського господарства, Департаменту підтримки фермерства, кооперації та розвитку сільських територій, інших структурних підрозділів Мінагрополітики.

Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва підкреслила, що серед пріоритетів Уряду – стимулювання фермерського руху та створення успішної моделі господарювання в Україні. Тому так важливо якісне інформування громадян про урядову підтримку аграріїв.

Гості відповідали на питання, заздалегідь підготовлені аналітиками Центру, зокрема, стосовно порядку реалізації кожної з державних програм; категорії громадян та підприємств, які мають право взяти в них участь; чи проводиться Мінагрополітики контроль та моніторинг за виплатою та цільовим використанням виплачених Урядом коштів.  

По завершенню семінару учасники поділилися досвідом роботи урядової «гарячої лінії» та «гарячої лінії» Мінагрополітики та висловили обопільну зацікавленість у вирішенні подальшої взаємодії та співпраці.

Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва та Перший заступник директора Олена Антоненко
Представники Мінагрополітики надають роз’яснення
Під час семінару