Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Семінарське заняття з питань захисту прав споживачів в Урядовому контактному центрі

Питанням захисту прав споживачів було присвячено семінарське заняття, яке відбулося 4 квітня 2019 року в Урядовому контактному центрі за участю представників Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Досвідчені спеціалісти Служби надавали роз’яснення працівникам установи щодо законодавства у сфері захисту прав споживачів, які в свою чергу використовуватимуть набуті знання для поінформованості заявників щодо своїх законних прав та механізмів їх захисту.

Про актуальність зазначеної тематики свідчать звернення, які надходять на урядову «гарячу лінію»: з початку 2019 року на лінію надійшло майже 1900 звернень з питань захисту прав споживачів, на півтисячі з яких надано консультації працівників Центру. Навчання відкрила директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва.

Під час семінару на найбільш актуальні питання, які заздалегідь підготували аналітики Центру, відповідали Оксана Варюхніа та Анастасія Сліпченко – керівники підрозділів Управління контролю за регульованими цінами та Департаменту захисту споживачів.

Серед них:
  –  повернення лікарських засобів до аптечних закладів з 1 січня 2019 року відповідно до змін, внесених до Закону України «Про захист прав споживачів»;
  –  придбання неякісного товару (які документи необхідно подати та куди);
  –  важелі впливу Держпродспоживслужби на інтернет-магазини;
  –  ситуація, коли на ціннику в магазині вказана одна ціна на товар, а при розрахунку на касі виявляється, що товар коштує дорожче. Дії, які необхідно вчинити покупцю;
  –  продавець відмовляє покупцю у розрахунку банківською карткою за товар. Що робити?;
 – наявність затвердженого плану перевірок суб’єктів господарювання за певними критеріями на квартал/півроку/рік Держпродспоживслужбою;
  –  обов’язкова інформація, яку необхідно уточнювати фахівцям урядової «гарячої лінії» при реєстрації звернень щодо придбання товару неналежної якості або неналежного надання послуги.

По завершенню семінару відбувся обмін досвідом щодо роботи урядової «гарячої лінії» та довідкових служб Держпродспоживслужби у сфері звернень громадян.

Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва оголошує програму семінарського заняття
Представники Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Під час семінарського заняття