Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Урядовому контактному центрі спеціалісти у сфері охорони здоров’я відповідали на питання щодо впровадження програми «Доступні ліки»

2 квітня 2019 року в Урядовому контактному центрі відбувся навчальний семінар на тему «Які зміни чекають на урядову програму «Доступні ліки» з 1 квітня 2019 року?».

Минуло два роки з початку старту ініційованої Урядом програми «Доступні ліки». Як зазначає Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман на своїй сторінці у Facebook,  за цей час було видано 35 млн рецептів на препарати від серцево-судинних захворювань, діабету ІІ типу та бронхіальної астми, які люди отримали безкоштовно або з незначною доплатою.

Урядовий контактний центр, на виконання доручення Уряду, щотижнево здійснює моніторинг стану розгляду звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» з питань реалізації програми, та інформує про це Секретаріат Кабінету Міністрів.

У черговому семінарі, присвяченому питанням перебігу впровадження медичної реформи, які вже неодноразово проводились у Центрі, взяли участь представники Міністерства охорони здоров’я України, Національної служби здоров’я України та проекту «USAID/SAFEMed». 

З 1 квітня 2019 року рецепт на «Доступні ліки» буде виключно електронним, а ліки відпускатимуть за номером рецепта, який надсилатиметься смс-повідомленням на мобільний телефон пацієнта. Саме цьому питанню, зокрема, були присвячені роз’яснення, які надавалися гостями Центру. Серед них: як бути, якщо у заявника відсутній власний мобільний телефон; в аптечному закладі не встановлено відповідне програмне забезпечення; до якого часу в аптеках будуть прийматися рецепти у паперовій формі на отримання ліків та інші актуальні питання, що хвилюють заявників.

Отримана під час заняття інформація допоможе фахівцям урядової «гарячої лінії» надавати якісні консультації на запитання громадян, що звертаються на урядову «гарячу лінію».

Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва відкриває навчальний семінар
Керівник Центру акцентує увагу на питаннях стосовно отримання електронного рецепта, що хвилюють заявників
Представники Міністерства охорони здоров’я України, Національної служби здоров’я України та проекту «USAID/SAFEMed»