Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Ключові новації Закону України «Про житлово-комунальні послуги» розглянуті на семінарі в Урядовому контактному центрі

28 березня 2019 року для працівників Урядового контактного центру було проведено навчальний семінар на тему «Роз’яснення законодавства, а саме: Закону України «Про житлово-комунальні послуги», який набирає чинності з 1 травня 2019 року та Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».

Семінар організовано Центром у рамках підвищення кваліфікаційного та професійного рівня працівників. У заході взяли участь представники Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, а також Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг. Представила гостей директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва.  

Під час навчання розглядалися такі питання:

 – основні зміни, що відбудуться у сфері житлово-комунальних послуг з набранням чинності Законом України «Про житлово-комунальні послуги», який вводиться в дію з 1 травня 2019 року;

 – обслуговування та управління будинком, у якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку на день набрання чинності Законом України «Про житлово-комунальні послуги»;

 – яким чином та за чий рахунок відбуватиметься  повірка, ремонт та утримання загальнобудинкових лічильників?

 – методи впливу  на боржників;

 – чи мають право надавачі послуги відключати від мереж (водопостачання, електропостачання та газопостачання) квартиру, будинок у разі наявності заборгованості за надання послуг. Порядок попередження споживача про відключення від мереж;

  – інші питання.

Обмінюючись враженнями, учасники семінару відзначили корисність проведеного заходу для надання консультацій та довідкової інформації заявникам, які звертаються на урядову «гарячу лінію» з питань житлово-комунального господарства.

Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва представляє гостей
Обговорення змін у законодавстві щодо житлово-комунального господарства
Гості надають роз’яснення на запитання