Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Урядовому контактному центрі обговорили шляхи збільшення потенціалу Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади

24 травня 2019 року в Урядовому контактному центрі відбулося засідання круглого столу на тему «Потенціал Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади: новації та інновації». На заході були присутні представники Секретаріату Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, контактних центрів областей та м. Києва, Всеукраїнської асоціації контактних центрів, а також інші партнери Центру.

Відкриваючи засідання, директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва відзначила, що захід відбувається напередодні знакової події: 10-ї річниці створення Урядового контактного центру. «Ми зібралися поспілкуватися, обмінятися досвідом для створення більшого потенціалу організації, яка називається Національною системою опрацювання звернень до органів виконавчої влади», – наголосила керівник Центру.

Під час свого виступу заступник директора Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів Наталія Окша високо оцінила роботу Урядового контактного центру, назвавши його першим державним органом, який від початку діяльності  й упродовж 10 років поспіль сприяє  вирішенню  життєво важливих  питань людей. Коментуючи цифри – 9,5 млн звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» за цей період, вона зазначила: «Люди звертаються до вас тому, що ви готові, по-перше, вислухати, а по-друге, допомогти».

Ольга Холомєєва розповіла також про запровадження в Урядовому контактному центрі на початку 2018 року web-комунікації для громадян з порушенням слуху, оскільки Конвенцією про права осіб з інвалідністю, державою-учасницею якої є Україна, проголошено прагнення нашої держави вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб. Нині нечуючі можуть звертатися на урядову «гарячу лінію» через Skype-зв’язок жестовою мовою.

Тему підтримала відомий громадський діяч із захисту прав осіб з інвалідністю зі слуху Тетяна Радченко, яка акцентувала увагу на тому, що одним із завдань нового Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної» є розвиток української жестової мови. Вона порадила контактним центрам створити такі ж лінії для спілкування з громадянами жестовою мовою.

Перший заступник директора Урядового контактного центру Олена Антоненко виступила в ролі експерта та розробника стандарту роботи державного контактного центру. Учасники круглого столу підтримали ідею впровадження єдиного стандарту роботи для всіх працівників контактних центрів та «гарячих ліній» державного сектору. Подяку Урядовому контактному центру за впровадження стандартів діяльності контактних центрів в органах державної влади оголосила член Ради та Голова Комітету регіонального розвитку Всеукраїнської асоціації контактних центрів Крістіна Ярцева. У ході засідання вона долучила всіх учасників до тренінгу на тему «Інструменти менеджменту для керівників контактного центру».

Досвідом діяльності Контакт – центру Державної фіскальної служби поділився директор Інформаційно-довідкового департаменту цього відомства Іван Романов. 

Учасники круглого столу також обговорили проекти змін до актів законодавства, що регулюють питання звернень громадян.

По завершенню заходу директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва наголосила, що практика проведення таких зустрічей сприяє підвищенню взаємодії та зміцненню співпраці Урядового контактного центру з органами виконавчої влади та регіональними контактними центрами.

Учасники круглого столу