Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Урядовий контактний центр ініціює співпрацю з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка

Основним завданням соціології, пов’язаним із теоретико-пізнавальною функцією, є дослідження соціальних явищ і процесів.

Окрім того, соціологія надає конструктивну допомогу у розв’язанні або прогнозуванні розвитку практичних проблем, які виникають у різних сферах суспільного життя: економіко-господарських, політичних, поведінкових тощо. Також за допомогою соціологічних досліджень своєчасно прогнозуються негативні ситуації.

Як стверджують випускники факультету соціології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, нині – відомі спеціалісти у галузі соціології та права, знання соціологів затребувані в державних, громадських і політичних організаціях для експертизи соціальних наслідків впровадження реформ і для ефективного зв’язку з громадськістю.

Саме цій темі: затребуваності знань соціологів у роботі державної установи «Урядовий контактний центр» була присвячена розмова директора установи Ольги Холомєєвої та декана факультету соціології Київського національного університету імені Тараса Шевченка Андрія Горбачика. Зустріч, у якій також взяла участь начальник управління взаємодії з громадськістю Центру Галина Левадна, відбулася в університеті 2 серпня цього року.  

Урядовий контактний центр з 2013 року проводить прогнозні дослідження громадської думки з проблемних питань державної політики шляхом опитування громадян, які звертаються на урядову «гарячу лінію». За підсумками опитувань працівники управління взаємодії з громадськістю готують інформаційно-аналітичні матеріали для подання Секретаріатові Кабінету Міністрів і відповідним органам виконавчої влади. Активна співпраця Центру з представниками міністерств, відповідальних за різні напрями реформування, підтверджує, що сфери їх діяльності потребують детального вивчення, а також моніторингу змін у процесі реформування. У зв’язку з цим, як зазначила директор Центру Ольга Холомєєва, на часі  залучати до роботи установи студентів закладів вищої освіти, які досягають успіхів у науці. 

За результатами зустрічі було домовлено про співпрацю між факультетом соціології Київського національного університету імені Тараса Шевченка та Урядовим контактним центром, одним з напрямків якої є виробнича практика студентів факультету у Центрі з метою набуття професійних навичок та вмінь. У подальшій співпраці – спільні проекти із залученням обласних контактних центрів стосовно проведення прогнозних досліджень.

Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва та декан факультету соціології Київського національного університету імені Тараса Шевченка Андрій Горбачик
Обговорення питань співпраці щодо проведення прогнозних досліджень під час зустрічі