Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Міністерства фінансів

5 січня 2021 року відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю представників Міністерства фінансів України.

Трансфер дзвінків громадян з урядової «гарячої лінії» за номером телефону 1545 на Міністерство фінансів забезпечували працівники Урядового контактного центру.

На дзвінки громадян відповідали: заступник директора Департаменту політики міжбюджетних відносин та місцевих бюджетів Сергій Макацарія; в.о. директора Департаменту митної політики – начальник відділу політики митних формальностей Сергій Бедаш; начальник відділу оплати праці в бюджетній сфері Володимир Галамога; начальник відділу державної соціальної допомоги Департаменту видатків бюджету соціальної сфери Світлана Афанасьєва; представник Департаменту фінансової політики Наталія Тимошенко.

За підсумками аналізу звернень на урядову «гарячу лінію», у тому числі за телефоном 1545, що провів Урядовий контактний центр наприкінці 2020 року, було виокремлено проблемні питання, які стосуються фінансової політики. Найбільш актуальними для громадян виявилися питання, пов’язані з відносинами заявників із банківськими та фінансовими установами. Понад 40 % (найбільше з м. Києва, Дніпропетровської та Харківської областей) – це скарги з приводу діяльності колекторських компаній та звернення щодо перевірки законності нарахування мікрокредитними фінансовими установами надмірно великих штрафів та пені, які значно перевищують суму отриманих кредитів.

Аналогічні проблеми були порушені у запитаннях додзвонювачів до представників Міністерства фінансів.

Громадяни потребували також роз’яснень щодо порядку видачі кредитів за державною програмою «Доступні кредити 5-7-9%»; повернення грошових заощаджень, втрачених громадянами України.

Також заявників турбували питання арешту коштів на їх рахунках через кредитну заборгованість, неоплачені аліменти тощо. Йдеться про рахунки, на які зараховується заробітна плата, стипендія, пенсія, соціальна допомога чи інші передбачені законодавством соціальні виплати.

Так, житель Одеської області просив сприяти у виділенні коштів за  державною програмою «Доступні кредити 5-7-9%». Заявниця з Чернівецької області також просила сприяння у знятті арешту з картки соціальних виплат.

  Потребував надання роз’яснень і додзвонювач із Закарпатської області з приводу зростання цін на товари та тарифів на комунальні послуги. 

Після завершення 2-х годинної прямої телефонної лінії учасники висловили задоволення щодо можливості поспілкуватися з людьми наживо, допомогти у вирішенні проблем, а також отримати оцінку результативності   роботи команди Міністерства безпосередньо від громадян.