Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Робоча зустріч в Урядовому контактному центрі з працівниками Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

У п’ятницю, 14 травня, в Урядовому контактному центрі відбулася робоча зустріч з працівниками Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

У заході взяли участь директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва, заступник директора Дмитро Боднар, Представник Уповноваженого з дотримання права на інформацію та представництва в Конституційному суді України Віктор Барвіцький і начальник Відділу звернень та прийому громадян  Наталія Костюченко.

Під час ознайомлення працівників Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини з роботою Урядового контактного центру керівник Центру Ольга Холомєєва наголосила, що лише у першому кварталі 2021 року установою було опрацьовано і зареєстровано 726 тисяч звернень, що надійшли через засоби телефонного зв’язку, у тому числі за допомогою спеціалізованих «гарячих ліній» і технологій відеозв’язку, а також Інтернет (зокрема через Урядовий портал, веб-сайт Офіційного інтернет-представництва Президента України та веб-сайт Урядового контактного центру).

Працівники Центру також надають консультації, роз’яснення і довідкову інформацію, зокрема за допомогою спеціалізованих сервісів, у тому числі – спеціалізованої лінії для громадян з порушенням слуху через відеозв’язок, а також «гарячих ліній». Є можливість консультування в режимі онлайн у чатах.

Ольга Холомєєва детально зупинилася на системі опрацювання звернень, надсилання їх на розгляд державним органам тощо.

Крім того, вона акцентувала увагу на важливому напрямку роботи Центру стосовно аналізу зареєстрованих звернень, що дає можливість відстежувати найбільш актуальні проблеми, які турбують громадян і потребують реагування влади.

Кількагодинна зустріч не змогла охопити всі аспекти діяльності установи, яка нині є активним учасником у розбудові інформаційного суспільства, цифровізації державних послуг.

За підсумками заходу було домовлено, що співпраця Урядового контактного центру і Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини триватиме і надалі, оскільки мета у цих інституцій спільна – задоволення законних прав та інтересів громадян.