Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

В Урядовому контактному центрі були обговорені Стандартні операційні процедури для «гарячої лінії» 1547

Сьогодні, 14 травня, в Урядовому контактному центрі відбулася онлайн-нарада, на якій були обговорені Стандартні операційні процедури (далі – СОП)  «гарячої лінії» для осіб, які постраждали від домашнього насильства за номером телефону 1547.

У заході взяли участь директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва, перший заступник директора Олена Антоненко, заступник директора з оптимізації технічних процесів Михайло Алєксанян, заступник директора Дмитро Боднар, заступник директора з навчання, розвитку і мотивації персоналу Маріанна Вільшинська, працівники Центру. 

Також у роботі наради взяли участь: представниця Фонду ООН у галузі народонаселення (UNFPA) Надія Прокопенко та експерт – консультант з розробки стандартних операційних процедур «гарячої лінії» для осіб, які постраждали від домашнього насильства Оксана Мельниченко. Вона є директором Центру надання соціальних послуг Вишневої міської ради Бучанського району Київської області .

Директор Центру Ольга Холомєєва наголосила на тому, що враховуючи збільшення кількості  повідомлень та звернень на «гарячу лінію» 1547 з початку її функціонування, виникла потреба у стандартизації дій консультантів, які працюють з випадками домашнього насильства.

Розробка стандартних операційних процедур для консультантів гарячої лінії дозволить стандартизувати технологічні процеси, визначити та затвердити поетапну послідовність дій при виконанні консультування, надати консультантам детальні письмові розпорядження щодо виконання типових щоденних процесів (дій) та процедур при консультуванні. 

Під час наради особливу увагу було приділено обговоренню рекомендацій щодо профілактики емоційного вигорання консультантів.

Серед найближчих дій, які були визначені за підсумками наради, опрацювання та впровадження пропозицій, наданих учасниками заходу щодо Стандартних операційних процедур «гарячої лінії» для осіб, які постраждали від домашнього насильства за номером телефону 1547.   

Довідково: у лютому 2020 року було розпочато роботу «гарячої лінії» з попередження домашнього насильства за номером телефону 1547, відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 27 грудня 2019 року № 1145 «Про поширення експериментального проекту із створення «єдиного входу» опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію на опрацювання звернень та повідомлень про/або від осіб, які постраждали від торгівлі людьми, домашнього насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або про загрозу вчинення такого насильства».