Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Громадяни отримали фахові роз’яснення під час прямої телефонної лінії за участю Міненерго

18 травня відбулася пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Міністерства енергетики України – друга у цьому році. Про її необхідність свідчить той факт, що питання, пов’язані з тарифами на газопостачання та електроенергію, є актуальними для населення. Протягом двох годин на дзвінки громадян відповідав заступник Міністра енергетики України Максим Немчинов.

Громадяни мали можливість зателефонувати на безкоштовний номер урядової «гарячої лінії» 1545, який переводився працівниками Урядового контактного центру на відповідний номер Міненерго. Телефонували жителі Донецької, Львівської, Миколаївської, Харківської, Київської та Чернігівської областей.

За повідомленням Міністерства енергетики, 14 травня у міністерстві відбулася нарада щодо обговорення проектів концепцій нової моделі ПСО (покладення спеціальних обов’язків на учасників ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії). Нова модель має передбачати захист соціально незахищених верств населення. З цією метою Міненерго тісно співпрацюватиме із Міністерством соціальної політики для визначення найбільш вразливих категорій споживачів, що потребують підтримки держави. Також новий механізм ПСО має забезпечити прогнозованість ціни електроенергії для споживачів на декілька років наперед, до переходу у майбутньому на ринкову модель за європейським зразком.

Додзвонювачів турбували також питання оплати праці працівників вугледобувних підприємств, зокрема, невиплати розрахункових коштів при звільненні; проблеми зі зміною постачальника газу.

Слід зазначити, що з 1 серпня 2020 року в Україні діє відкритий ринок газу для населення. Одна з переваг ринку полягає у тому, що споживач має право обрати собі постачальника газу із більш вигідними умовами. Зокрема, як саме це зробити, відповідав Максим Немчинов під час телефонної розмови із заявником із Львівської області. Додзвонювач змінив постачальника газопостачання з АТ «Львівгаз» на іншого, а тепер просив посприяти у скасуванні договору з останнім.

Жителька Донецької області повідомила, що майже рік тому  звільнилася з однієї із вугільних компаній. До цього часу не отримала розрахункові кошти. Керівництво вугільної компанії посилається на відсутність фінансування. Жінка просила посприяти в отриманні коштів.

Максим Немчинов також надав докладні роз’яснення заявнику з Чернігівської області щодо цін на електроенергію та природний газ.

Спілкування з громадянами на прямих телефонних лініях дозволяє краще розуміти реальні потреби людей, а отже й поліпшувати якість прийняття важливих державних рішень