Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Ольга Холомєєва – одна з найкращих у Рейтингу 100 ТECH Drivers

Вчора, 1 червня 2021 року, відбулася церемонія нагородження переможців Рейтингу 100 ТECH Drivers, у якій взяли участь директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва та працівники установи.  

Герої рейтингу – фахівці та бізнесмени, які створюють і втілюють діджитал-інновації та розвивають Україну завдяки технологіям. Вони – держслужбовці, підприємці, громадські діячі. Об’єднує їх креативність у пошуку нових цифрових і технологічних рішень.

Протягом місяця тривало відкрите голосування – читачі сайту bit.ua разом із суддями-експертами визначали 100 найкращих Tech Drivers у чотирьох номінаціях: ДЕРЖ_TECH, TECH_СВІТ, TECH_ЛЮДИНА і TECH_БІЗНЕС.

Цілком закономірно, що керівника Урядового контактного центру Ольгу Холомєєву було висунуто у ТОП Teach Drivers рейтингу людей, які рухають діджитал-технології вперед. Вона потрапила у номінацію ДЕРЖ_TECH.

Ольга Холомєєва очолила державну установу «Урядовий контактний центр» у березні 2019 року, маючи за плечима більш ніж 10-річний досвід роботи на керівних посадах. Саме з цього часу Урядовий контактний центр позиціонує себе як активний учасник у розбудові інформаційного суспільства, цифровізації державних послуг, підвищенні цифрової грамотності населення. Цифрова трансформація установи стала фундаментом нової якості роботи зі зверненнями громадян, які надходять на урядову «гарячу лінію».

Сьогодні Урядовий контактний центр – це сучасна багатофункціональна установа, яка запроваджує найновіші світові практики, демонструє нові можливості, регулярно нарощує свій потенціал. Центр послідовно проводить роботу із запровадження новітніх розробок у сфері інформаційно-комунікаційних технологій.

На церемонії було оголошено, що Ольга Холомєєва отримала друге місце у номінації ДЕРЖ_TECH. За неї віддали голоси 1153 шанувальника,  що на 231 голос менше, ніж у Олексія Вискуба – заступника Міністра цифрової трансформації, який посів перше місце у цій категорії. Павло Карташов – директор Українського фонду стартапів – на третьому місці. За нього проголосувало 611 прихильників.

Цифри говорять самі за себе. Для порівняння: у номінації TECH_ЛЮДИНА достатньо було отримати 966 голосів, щоб стати переможницею рейтингу.

Директор Урядового контактного центру Ольга Холомєєва під час нагородження відзначила, що це – перемога всього колективу. Подякувала всім, хто високо оцінив її роль у пошуку нових цифрових і технологічних рішень, віддавши за неї свої голоси. Урядовий контактний центр продовжує міцно тримати  високий статус довіри громадян і надійності.

А ми – від щирого серця вітаємо нашого керівника  –  Ольгу Холомєєву, яка вчить нас долати труднощі, сміливо йти вперед, впроваджуючи важливі починання та нові проекти.