Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На прямому зв’язку з громадянами був заступник Міністра економіки України Ігор Дядюра

1 червня 2021 року Урядовий контактний центр у співпраці з Міністерством економіки України забезпечили проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України. З громадянами спілкувався заступник Міністра економіки України Ігор Дядюра.

Міністерство економіки України, зокрема, забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту прав споживачів, сфері праці, зайнятості населення, трудових відносин, соціального діалогу.  

Тому для Ігоря Дядюри очікуваними були питання, які прозвучали від додзвонювачів на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України.

Проблеми, що турбують громадян, стосувалися неотримання  одноразової матеріальної допомоги застрахованими особами на період обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненою коронавірусом; виплати допомоги по безробіттю;  неотримання фіскальних чеків покупцями за оплачені товари (послуги), а також працевлаштування.

Телефонували жителі Закарпатської, Київської, Івано-Франківської, Полтавської областей та м. Києва.

Так, заявниця, яка проживає у м. Берегове Закарпатської області,  звернулася з питання заборгованості по виплаті допомоги по безробіттю. У Центрі зайнятості міста їй пояснили, що допомогу нараховано, але фінансування відсутнє. Жінка просила сприяння в отриманні допомоги.

Киянка поскаржилася, що у зв’язку з реорганізацією установи, яка належить до сфери управління Мінекономіки, зменшують оплату праці працівників.  

Заявник – особа з інвалідністю III групи, повідомив про проблему з працевлаштуванням. Півтора року він знаходиться на обліку як безробітний у міськрайонному центрі зайнятості Івано-Франківської області, проте роботодавці відмовляють йому у працевлаштуванні. Також він просив проконсультувати відповідно до законодавства щодо умов працевлаштування осіб з інвалідністю ІІІ групи.

Просив звернути увагу Міністерства на проблему, пов’язану з  продажем в Україні контрафактного промислового товару, на якому не вказана країна виробника, додзвонювач із Закарпатської області. Також він порушив питання  щодо неотримання фіскального чека за придбаний товар.

Жителька Полтавщини працює найманим працівником у фізичної  особи-підприємця, зареєстрованого у Черкаській області, з 11 з вересня 2020 року. Заявниця намагалася подати заявку у застосунку ДІЯ на отримання 8 тисяч гривень допомоги від держави для ФОП і найманих працівників «червоних» карантинних зон. У заявці їй відмовили, посилаючись на те, що ФОП зареєстрований і сплачує податки у Черкаській області, а магазин має у Полтавській області. Жінка просила надіслати письмову відповідь із відповідним роз’ясненням.

Чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів вкотре засвідчила, що  живе спілкування підвищує ефективність обміну інформацією між громадянами і владою, дозволяє знизити соціальну напругу та вселяє надію на покращення життя і добробуту українців.