Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Напередодні Дня захисників і захисниць України проведено пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України за участю Міністерства оборони України

12 жовтня цього року Урядовий контактний центр забезпечив організацію проведення чергової прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участю заступника Міністра оборони України Ганни Маляр.

У заході також взяли участь представники структурних підрозділів Міноборони та Генерального штабу Збройних Сил України за напрямками діяльності.

14 жовтня українці відзначатимуть День захисників і захисниць України – надзвичайно важливий та великий день для нашої країни. На рівних засадах  з чоловіками відважні жінки і дівчата виконують військовий обов’язок. Вони не уникають труднощів, вдень і вночі, за будь-яких погодних умов. Шануймо наших захисників і захисниць!

Під час прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України, на безкоштовний номер 1545, телефонували громадяни з різних областей України.

Переважно додзвонювачі зверталися з питань, що стосуються вирішення соціальних проблем військових пенсіонерів, зокрема перерахунку пенсій; матеріально технічного забезпечення; виплати  коштів згідно з висновком МСЕК. Також заявники потребували роз’яснень щодо надання житла,  проходження військової служби тощо.

Так, під час прямої телефонної лінії було зареєстровано звернення від військового пенсіонера з Харківської області, який порушив питання щодо проведення експертизи з приводу законності звільнення його з військової служби. Він повідомив, що вже звертався до Міноборони з цього питання,  проте відповіді не отримав.

Киянин – особа з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи, військовий пенсіонер, підполковник ЗСУ, посилаючись на Закон України «Про внесення змін до деяких законів України з питань пенсійного забезпечення» від 15 липня 2015 року № 614, просив сприяння у вирішенні питання стосовно перерахунку пенсії, яке тривалий час не розв’язується.   

На невиконання норм зазначеного Закону стосовно перерахунку його пенсії поскаржився військовий пенсіонер з Харківської області.

Роз’яснень стосовно статусу «члена сім’ї померлого ветерана війни» та сприяння в його отриманні потребувала заявниця з м. Рубіжне Луганської області.

Звернення, які потребували більш детального розгляду, були зареєстровані під час прямої телефонної лінії. Додзвонювачі отримують письмові відповіді згідно зі строками, визначеними законодавством про звернення громадян.

Активне спілкування на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України було корисним як для додзвонювачів, так і для всієї команди оборонного відомства.