Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На зв’язку з громадянами був перший заступник Міністра енергетики України Юрій Власенко

5 жовтня цього року Урядовий контактний центр спільно з Міністерством енергетики України забезпечили організацію проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України.

Напередодні опалювального сезону, підготовка до якого є одним з найважливіших питань для влади, громадяни мали можливість поставити запитання першому заступнику Міністра енергетики України Юрію Власенку, зателефонувавши на безкоштовний номер урядової «гарячої лінії» 1545.

Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль в інтерв’ю LB.ua зазначив, що Україна більш ніж на 90% готова до опалювального сезону. Також Глава Уряду підкреслив, що Кабінет Міністрів шукає компроміс із головами міст, аби тарифи на тепло для людей не підвищувалися. У газосховищах на сьогодні накопичено понад 18,5 млрд кубів газу, що більше, ніж було в попередні роки.

У двогодинному спілкуванні Юрія Власенка із жителями різних областей України було охоплено низку актуальних тем. Додзвонювачі порушували  питання стосовно підвищення тарифів і завищених сум до сплати за енергоносії та надані житлово-комунальні послуги, відсутність послуги газопостачання, оплати праці працівників вугледобувних підприємств тощо.

Так, жителька м. Дніпро поскаржилася на відсутність послуги газопостачання з березня 2021 року. Станом на 5 жовтня заборгованість за газопостачання у неї відсутня. Працівники газового господарства міста пояснюють ситуацію тим, що на лінії є витік газу. Заявниця просила допомогти відновити газопостачання.

На питання, що є актуальним для багатьох громадян, домівки яких обладнані електроопалювальними установками, просила надати роз’яснення заявниця з Київської області. Раніше їй надавалося пільгових 3000 кВт на місяць в опалювальний період, які рахували по спеціальному тарифу. Тепер пільговий тариф скасовано. На що можна розраховувати в новому опалювальному періоді?

Про ситуацію з переведенням від одного постачальника газу до іншого, без її згоди, повідомила жителька м. Одеса. Від неї вимагають переукласти договір, при чому переплата за 1 м³ газу є істотною. Як їй діяти?

Заявниця з Донецької області просила допомогти вирішити питання  щодо виплати розрахункових коштів чоловікові, який у вересні 2020 року  звільнився з шахти КП «Мирноградвугілля». Станом на 29 вересня 2021 року кошти не виплачені.

Додзвонювачка отримала докладну консультацію щодо конкретних кроків для отримання розрахункових коштів.

Звернення, які потребували детального розгляду, були зареєстровані, додзвонювачі отримають відповіді у терміни, визначені законодавством про звернення громадян.