Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Мінцифри – на прямій телефонній лінії Кабінету Міністрів України

19 жовтня, як завжди по вівторках, з 14 до 16 години працювала пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України. Організацію проведення лінії у віддаленому режимі забезпечував Урядовий контактний центр.

На дзвінки громадян відповідав директор директорату розвитку електронних послуг Міністерства цифрової трансформації України Мстислав Банік.

Додзвонювачів переважно цікавили питання роботи мобільного додатку «ДіЯ». Також у зв’язку із запровадженням COVID-сертифікатів про вакцинацію актуальними були питання щодо труднощів, які виникають під час завантаження цих документів у додаток «ДіЯ».

Так, заявниця з м. Дніпро поскаржилася, що станом на 19 жовтня в застосунку «ДіЯ» відсутня можливість згенерувати COVID-сертифікат про одужання, що спричиняє суттєві незручності. На її думку, сьогодні існує можливість згенерувати COVID-сертифікат лише про вакцинацію.

Харків’янка повідомила, що в її водійських правах у мобільному додатку «ДіЯ» замість власної фотографії присутнє фото невідомого чоловіка. Жінка просила налаштувати належну роботу мобільного додатку «ДіЯ» та усунути вказану технічну проблему.

Просив надати роз’яснення щодо порядку реєстрації місця проживання через застосунок «ДіЯ» додзвонювач з м. Києва. Він зареєстрований у Черкаській області, проте, бажає змінити місце реєстрації на м. Київ.

Варто зазначити, що в травні цього року на пряму телефонну лінію за участю Міністерства цифрової трансформації звертався житель Закарпатської області з пропозицією запровадити Державний електронний реєстр всіх необхідних документів – декларацій, довідок про доходи тощо. За його переконанням, громадяни України мають вирішувати всі соціальні питання без подання паперових носіїв інформації та особистого звернення до органів виконавчої влади.

Днями з’явилася нова інформація від Міністерства соціальної політики: людина отримає соціальну допомогу за 2 дні замість 45 завдяки Єдиній інформаційній системі соціальної сфери (ЄІССС). Мінсоцполітики спільно з Міністерством цифрової трансформації вперше на практиці реалізують принцип єдиного соціального вікна для кожної людини.

За інформацією Мінсоцполітики, найближчими роками до ЄІССС увійдуть всі види соціальних виплат – від пенсій та субсидій до виплат по малозабезпеченості і допомоги по безробіттю. Отже, на практиці буде реалізований принцип єдиного соціального вікна, зручного, ефективного та позбавленого корупції.

Наведений приклад переконливо свідчить про те, що спілкування представників влади з громадянами наживо під час прямої телефонної лінії дозоляє більш ефективно визначати пріоритети під час підготовки управлінських рішень з урахуванням інтересів громадськості.

Через тиждень, 26 жовтня відбудеться пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю Пенсійного фонду України. Телефонуйте на безкоштовний номер 1545.

Ваші пропозиції, конструктивна критика, зауваження дуже цінні!