Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Вітаємо працівників контактних центрів з Міжнародним тижнем контактних центрів

Сучасний світ неможливо уявити без контакт-центрів, що інформаційно супроводжують усі сфери життя людини. Звичним стало зателефонувати на «гарячу лінію», щоб вирішити особисті питання, дізнатися актуальну інформацію, зареєструвати звернення. За таким інформаційним комфортом стоїть безліч фахівців, що працюють на користь суспільства загалом і окремих громадян.

Сучасні тенденції розвитку комунікацій вже не задовольняються наявністю тільки телефонного зв’язку, з клієнтами спілкуються за допомогою Інтернету, чатів, соціальних мереж. Омніканальність охоплює різні верстви населення, задовільняє потреби кожного. Постійний розвиток мережі контакт-центрів сприяє прозорості процесів державного та бізнесового сектору.

Урядовий контактний центр, який вже понад 12 років забезпечує комунікацію Уряду з громадськістю, вітає контактні центри державного, приватного, фінансових секторів з Міжнародним тижнем контактних  центрів!

Бажаємо нових успіхів у роботі, міцного здоров’я та благополуччя.