Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На запитання додзвонювачів відповідали керівники Міністерства соціальної політики

23 лютого цього року в Урядовому контактному центрі відбулася чергова пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України.

З громадянами на зв’язку були перший заступник Міністра соціальної політики Євген Котик та заступник Міністра соціальної політики Віталій Музиченко. Також у роботі прямої лінії взяли участь керівники структурних підрозділів міністерства.

Під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), потреба населення у соціальній допомозі стрімко зросла. Про це, зокрема, свідчать звернення громадян на урядову «гарячу лінію». За інформаційно-аналітичними даними Урядового контактного центру, тільки за період з            1 січня по 21 лютого 2021 року  на лінію надійшло понад  76 тис. звернень  з питань соціального захисту населення. Люди потребують соціальної справедливості та забезпечення основних умов життєдіяльності.

Сьогодні на пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів за безкоштовним номером 1545 телефонували громадяни з різних регіонів України: Дніпропетровської, Львівської, Київської, Донецької, Полтавської, Харківської областей та м. м. Києва і Запоріжжя. 

Як і очікувалося, громадяни зверталися з питань отримання різних видів державної соціальної допомоги, зокрема, субсидій; компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі; пільгового  проїзду у приміському транспорті; монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг, пенсійного забезпечення тощо.

Так, пенсіонер із Запоріжжя поскаржився, що розміру субсидії (1646 грн) не вистачає на оплату житлово-комунальних послуг в опалювальний сезон (розмір оплати за опалення -1640 грн.). Додзвонювач просив підвищити норми споживання на опалення при нарахуванні субсидії.

Просив надати роз’яснення з приводу відмови у призначені субсидії заявник з Харківської області. Причиною відмови було те, що на території земельної ділянки, де він проживає, два будинки, в яких один особовий рахунок.  Раніше він отримував субсидію автоматично. 

З питання відмови  у наданні пільгового проїзду особам з інвалідністю та інвалідністю з дитинства у приміському транспорті звернулася додзвонювачка з Дніпропетровської області.

Одинока мати поскаржилася на відмову у допомозі як малозабезпеченій сім’ї управлінням соціального захисту населення Дрогобицького ОТГ. До того ж вона здійснює догляд за особою, яка досягла 80-річного віку.

Киянину – учаснику бойових дій АТО та на території інших держав, були надані роз’яснення,чому він отримує монетизовану пільгу лише на опалення,а за інші комунальні послуги має сплачувати самостійно.

За підсумками прямої телефонної лінії учасники відзначили, що живе спілкування підвищує ефективність обміну інформацією між громадянами і владою, дозволяє знизити соціальну напругу та вселяє надію на покращення життя і добробуту українців.