Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

На прямому зв’язку з громадянами України була директор Департаменту пенсійного забезпечення Пенсійного фонду Олена Охріменко

Минуло лише два місяці після останньої прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України за участі Пенсійного фонду, а 2 березня 2021 року бажаючих отримати відповіді та роз’яснення на свої запитання від керівництва Фонду знову виявилося чимало. Організацію проведення прямої телефонної лінії у віддаленому режимі забезпечував Урядовий контактний центр за телефоном 1545 урядової «гарячої лінії». З громадянами спілкувалася директор Департаменту пенсійного забезпечення Пенсійного фонду Олена Охріменко.

Тема пенсійного забезпечення : на якому рівні, чи  задовольнятиме він людей,  звідки брати на це кошти, стала однією з найбільш обговорюваних у суспільстві.  Державна підтримка особливо важлива для багатьох українців у період  коронавірусної кризи та непростої економічної ситуації у країні. Передусім вона потрібна літнім людям. Тож на початку року Уряд схвалив законопроєкти на підтримку тих, хто цього найбільше потребує.

З першого березня 2021 року розпочався автоматичний перерахунок пенсій для осіб, які отримують пенсії, призначені згідно із законами України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (з числа військовослужбовців строкової служби), «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Олена Охріменко протягом двох години спілкувалася з мешканцями майже всіх регіонів України: Полтавської, Запорізької, Чернігівської, Одеської, Дніпропетровської, Донецької, Харківської областей, а також міст Дніпро, Одеса, Харків, Запоріжжя.

Найбільше їх цікавили питання подання та оформлення документів для призначення пенсій, нарахування розміру пенсійних виплат, перерахунку пенсійного забезпечення, затримки виплати пенсій. Додзвонювачі також потребували роз’яснень щодо порядку обчислення загального, страхового, пільгового стажу тощо. Багато питань стосувалося отримання одноразової матеріальної допомоги у розмірі   8 тисяч гривень застрахованим особам у зв’язку з введенням обмежувальних протиепідемічних заходів.  

Так, заявник з м. Дніпро просив допомогти вирішити питання щодо оформлення документів для призначення пенсії, які він подав у жовтні 2020 року, проте зареєстровані вони були у грудні 2020 року.

Стосовно осучаснення пенсій державним службовцям, яким пенсійне забезпечення було призначене відповідно до норм Закону України «Про державну службу» № 3723 від 16.12.1993 року, звернулася жителька Лубенського району Полтавської області. Вона є державним службовцем, надбавку до пенсії отримала лише у 2012 році у розмірі 160 грн, після того жодних доплат чи індексацій не відбувалося. Станом на 2 березня 2021 року її пенсія як державного службовця становить 2547 грн.

Також просив надати роз’яснення заявник – особа з інвалідністю І групи з Бердянського району Запорізької області. Він отримує пенсію по інвалідності у розмірі 2100 грн. У нього важка травма хребта, працею він не може здобути страховий стаж, оскільки прикутий до ліжка. Чи буде йому підвищено пенсію по інвалідності?

Договір про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування згідно із Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Що мається на увазі, просила роз’яснити жителька Семенівського району Чернігівської області.   

«Як довго ще очікувати виконання рішення суду щодо проведення перерахунку пенсійного забезпечення», – запитував додзвонювач з Балаклійсього району Харківської області.

Не на всі запитання, що пролунали від громадян під час прямої телефонної лінії, можна було надати миттєві відповіді. Звернення, які потребують детального вивчення, будуть зареєстровані та на них заявники отримують письмові відповіді у передбачені законодавством терміни.