Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(skype)
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Субсидії
Яким чином здійснюється виплата житлових субсидій у готівковій формі

Відповідно до п. 18-6 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 № 848 (зі змінами).
Виплата житлових субсидій у готівковій формі здійснюється:

 – особам, які одержують пенсії, – Мінсоцполітики через Пенсійний фонд України шляхом перерахування органами Пенсійного фонду України коштів на пенсійні рахунки в уповноважених банках або через виплатні об’єкти АТ “Укрпошта”, де особа одержує пенсію, відповідно до укладених договорів;

 – особам, які не одержують пенсії, – Мінсоцполітики через АТ “Ощадбанк” шляхом перерахування коштів для здійснення грошових переказів через платіжну систему “Система термінових переказів “Швидка копійка” або шляхом зарахування на поточні рахунки, відкриті в АТ “Ощадбанк”. Виплата грошових переказів через платіжну систему “Система термінових переказів “Швидка копійка” або зарахування таких коштів на поточні рахунки, відкриті в АТ “Ощадбанк”, регулюються нормативно-правовими актами АТ “Ощадбанк” та Національного банку. Договір про виплату житлової субсидії у готівковій формі укладається Мінсоцполітики та АТ “Ощадбанк”, в якому, зокрема, визначається порядок інформаційної взаємодії під час виплати житлової субсидії у готівковій формі особам, які не одержують пенсії.