Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” із соціальних питань

– “Гаряча лінія” з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– “Гаряча лінія” Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– “Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті

– “Гаряча лінія» з питань ветеранів війни та членів їх сімей
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Охорона здоров'я
Якщо у аптеці, куди звернувся пацієнт, відсутні ліки відповідно до електронного рецепту

Якщо у даній аптеці немає саме того лікарського засобу, який хоче отримати пацієнт, він не називає код підтвердження рецепту, і має змогу звернутися до іншої аптеки.

Відпуск лікарських засобів за електронним рецептом здійснюється в аптеках чи аптечних пунктах, які здійснюють відпуск лікарських засобів згідно з договором про реімбурсацію, укладеним між НСЗУ та суб’єктом господарювання (далі – договір про реімбурсацію), незалежно від місця проживання пацієнта чи місця надання медичних послуг.

Пункт 7 Порядку реімбурсації лікарських засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 854