Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Зайнятість та безробіття
Рішення про надання (поновлення) статусу зареєстрованого безробітного

Порядок реєстрації, перереєстрації зареєстрованих безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 446 від 30 березня 2023 року (далі – Порядок).

21. Для прийняття рішення про надання (поновлення) статусу зареєстрованого безробітного кар’єрний радник (спеціалізований кар’єрний радник) вносить до Єдиної системи відомості з документів, зазначених у пунктах 18-20 цього Порядку, а також з реєстрів та баз даних, зазначених у пункті 18 цього Порядку, та аналізує персональну картку особи, яка подала заяву про надання (поновлення) статусу зареєстрованого безробітного.

22. Рішення про надання (поновлення) статусу зареєстрованого безробітного чи відмову у наданні (поновленні) такого статусу приймається центром зайнятості в день подання особисто особою, яка шукає роботу, заяви про надання (поновлення) статусу зареєстрованого безробітного (та/або реєстрації такої заяви засобами Порталу Дія, в тому числі мобільного додатка Порталу Дія, та офіційного веб-сайту Державного центру зайнятості), а для осіб, зазначених у підпункті 1 пункту 19 цього Порядку, – з наступного дня після припинення трудових відносин (іншого виду зайнятості) у порядку, визначеному Законом України “Про зайнятість населення”.

Рішення про надання (поновлення) статусу зареєстрованого безробітного чи відмову у наданні (поновленні) такого статусу щодо заяв, поданих засобами Порталу Дія, в тому числі мобільного додатка Порталу Дія, та офіційного веб-сайту Державного центру зайнятості у неробочий час робочого дня, неробочий день, пізніше ніж за годину до закінчення робочого дня, святковий або вихідний день та зареєстрованих у перший робочий день, що настає за днем її подання, приймається центром зайнятості в день реєстрації заяви в центрі зайнятості.

З рішенням про надання (поновлення, відмову в наданні (поновленні) статусу зареєстрованого безробітного, визначення розміру і строку виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття, відкладення, скорочення тривалості та припинення виплати такого забезпечення особа ознайомлюється під час відвідування центру зайнятості, про що ставить підпис у відповідному додатку до персональної картки.

У разі відмови особи поставити підпис у додатку до персональної картки до неї вноситься відповідний запис.

Інформування особи, яка подала заяву про надання (поновлення) статусу зареєстрованого безробітного засобами Порталу Дія, про прийняте рішення здійснюється центром зайнятості шляхом надсилання повідомлення засобами Порталу Дія, а у разі технічної можливості – засобами офіційного веб-сайту Державного центру зайнятості протягом двох календарних днів.